--Rafcio-- 8 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Od dłuższego czasu zaczęło mi coś pierdzieć z pod maski i okazało się że wydmuchało uszczelkę pomiędzy kolektorem wydechowym a turbo. Postanowiłem odkręcić wszystko co mi przeszkadza i wziąść się za 3 śruby łączące kolektor z turbem. Okazało się że poprzedni właściciel dobrał chyba złe śruby (chociaż w etce się zgadzają) i po odkręceniu (bardzo ciężko szło) okazało się że końcówki śrub są zjechane do zera a gwinty w turbo prawdopodobnie uszkodzone. Co powinienem teraz zrobić? Gwintować to nie pęknie? I czy kupować śruby takie jak były oryginalne czy może przegwintować na swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek20DW 0 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 przegwituj i ori śruby chyba m22 tam jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 przegwituj i ori śruby chyba m22 tam jest OK spróbuję, w etce podają że jest to M10x45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Gwintuje się nowy otwór, nową śrubę. Jeśli gwint jest w złej kondycji to na początek można go przekalibrować czyli użyć gwintownika w przypadku otworu lub narzynki w przypadku śrub. Gdy gwint będzie za płytki to należy przegwintować otwór na większy rozmiar, oraz użyć śruby odpowiadającej średnicy otworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Dzieki za poradę. Przegwintowałem na ten sam rozmiar i wyciągnołem resztki starego gwintu ze śruby teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi