myrmillo Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Raczej zostanę przy seryjnych ickach, bo mocy ponad 230km raczej nie bedzie na seryjnej Bex'owej turbinie. co racja to racja, zresztą okolice 230KM jak dla mnie w do rodzinnego auta w zupełności wystarczą. O fmicu myślę, nie w kontekście osiągania dużej mocy ale raczej w kątem tego, czy przy zamontowaniu fmica Aczwórce nie będzie lżej, zwłaszcza w upalne dni
sambo Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie najwieksza wartość, jak robiłem logi dynamiczne w upały (33 stopnie) była: 48 stopni. Przy normalnej jeździe miałem 39 stopni. Zobaczę jak bedą wyglądały logi po programie, jak bedzie ciepło to rozejrzę sie za fmic Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Autko po wymianie płynów wymieniałem już olej dziesiątki razy ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem.. Filtra oleju nie dało się odkręcić.. I podczas wykręcania pękła podstawka filtra oleju.. Na szczęście udało mi się znaleść używkę i auto śmiga.. Dodatkowo wpadł sztywny dolot, stozek K&N i usunięty SAI W zanadrzu mam jeszcze nowe wtryski Czekam tylko na termin u Gregora10 i jedziemy z programem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Auto po programie Jestem mega zadowolony. Auto bezpiecznie ustawione na 231hp na lpg i ciut więcej na PB98 Poniżej wykres z lpg. Wrażenia z jazdy bezcenne Setup: DP owinięty bandażem Sztywny TIP + K&N Wtryskiwacze Porsche Soft + wycięty SAI i 2 sonda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dziś zabrałem się za tylne hamulce Autko szybkie to i hamulce musza wyglądać. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 3 Maja 2016 przez sambo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się