Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bex


daniel181

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kto wie z czym wiąże się ten błąd:

016947 P0563 wysokie napięcie systemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki ale powiem ci że z językami obcymi to u mnie słabo, chodzi o złe podłączenie radia czy coś koło tego ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpal google tłumacz

Kod błędu: 16947 P0563 (odpowiadające "stary kod VAG" do: 00532)
Ten kod błędu żart "Generic OBD (dla kazdego Producenta Samochodów sam opis i znaczenie) Następujące objawy / przyczyny / Rozwiązania specyficzne dla Samochodów VAG;. Innych marek Samochodowych, Które Moga różnić Się szczegółami.
nl Napięcie Wysokie napięcie Systemowe Zbyt
du ZASILANIE, Spannung zu brutto
System i Too High Voltage
Dodatkowe informacje na pewno chodziło kodów Błędów

Możliwe objawy:
Inwalidztwo
Nieprawidłowa praca SILNIKA
Nie zacząć
Możliwe przyczyny:
Bezpiecznik (s) Nie SĄ uszkodzone nawiązania kontaktu LUB
Okablowanie I / LUB połączeń Do / z akumulatorem
Okablowanie I / LUB polaczenia Do / z alternatorem
Okablowanie I / LUB polaczenia Do / z regulatorem napięcia
Dynamo USZKODZONY
Regulator napięcia USZKODZONY
Możliwe Rozwiązania:
Sprawdzić / wymienić bezpiecznik (s)
wyjąć bezpiecznik (i) tam
Dodac konce bezpiecznika (ów) czystej (Bardzo oszlifowywania z papierem ściernym, następnie Bardzo Mało na kontakt w sprayu NIM)
Bezpiecznik (s) poprzez Pomiar multimetrem (bezpiecznik (i), czasami wygląda w porządku, ale pozory myla)

Bezpiecznik (s) Wymień / Zamień
CZASAMI Nic nie widac nd zewnątrz skrzynki bezpieczników, ale w środku żart uszkodzona skrzynka bezpieczników
żart Część, Gdzie naciśnięciu bezpieczniki utlenione LUB topiony?
Sprawdz okablowanie I / LUB polaczenia Do / z alternatorem
Sprawdz okablowanie I / LUB polaczenia Do / z regulatorem napięcia
Sprawdzić / wymienić Dynamo
Sprawdzić / wymienić regulator napięcia
Dodatkowe informacje:
Moduł Sterowania w KIEDY do Przyczyna żart zazwyczaj lokalnie (okablowanie / złącza)
KIEDY w Wieluniu modułów sterujących Tym samym czasie w, Przyczyna żart zazwyczaj coś Ogólnego, Jak słaba uziemienia, BATERII, alternator
Przejściowe kody Błędów Moga Być przechowywane w niskich temperaturach, ponieważ spada Pojemność akumulatora Wytrzymałość. TAKIE Błędy Moga Być ignorowane
T

coś z tego zaznaczonego

Edytowane przez krzysiekml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...