Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Turbo przeładowuje ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak sobie sam zacząłem analizowac moje logi i wydaje mi się że turbo przeładowuje i to momentami mocno

prośba o Wasz komentarz :mysli:

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

STAMP /min mbar %

0 1470 1091,4 1041,3 31,1

0,36 1449 1111,8 1041,3 30,7

0,7 1491 1938 1053 19,9

1,06 1512 1958,4 1205,1 21,1

1,42 1575 1999,2 1439,1 23,5

1,79 1638 2060,4 1731,6 33,1

2,14 1722 2142 2106 49

2,5 1848 2213,4 2433,6 62,2

2,86 1953 2254,2 2375,1 57

3,22 2058 2274,6 2293,2 57

3,58 2163 2295 2316,6 61,4

3,92 2268 2315,4 2410,2 65,3

4,28 2394 2335,8 2410,2 66,1

4,64 2499 2346 2363,4 65,7

4,98 2583 2346 2340 66,5

5,32 2688 2346 2340 66,9

5,67 2772 2346 2328,3 68,1

6,03 2877 2346 2340 68,5

6,39 2982 2346 2340 70,1

6,73 3066 2346 2328,3 70,1

7,08 3150 2346 2340 70,5

7,44 3255 2346 2328,3 71,3

7,79 3339 2346 2340 70,9

8,14 3423 2346 2340 71,7

8,5 3507 2346 2340 72,5

8,86 3591 2346 2340 72,5

9,22 3675 2346 2351,7 72,9

9,58 3759 2346 2363,4 74,1

9,92 3843 2335,8 2375,1 74,1

10,28 3906 2325,6 2375,1 76,1

10,63 3969 2315,4 2340 76,1

10,98 4053 2305,2 2316,6 76,1

11,32 4116 2284,8 2304,9 76,1

11,67 4200 2274,6 2281,5 75,7

12,02 4263 2254,2 2269,8 76,1

12,38 4326 2233,8 2246,4 76,9

12,73 4368 2203,2 2234,7 77,3

od 3675 obr. już wali do końca za dużo :wallbash:

N75 do wymiany ?

Opublikowano

ja pier.ole ... Wam juz sie kompletnie poprzewracalo w glowach ... :wallbash: i sami szukacie sobie problemow [jak ja to lubie pisac tzw. DZIURY W DOOPIE] ... :naughty:

pierwsze przeladowanie to kontrolowany minimalny OB ... [i nie jest to powod do zmartwien] to przy koncu to idealne zbijanie do wymaganego przy wyzszych obrotach [zobacz co sie dzieje przy i po 4000 rpm]

jednym słowem ... idzcie sie leczyc i nie denerwujcie ludzi ktorzy maja prawdziwe przeladowania [niedawny przypadek z 2.9 bar'a]

N75 do wymiany ?

najlepiej caly silnik .... :fool:

:wink4:

p.s jednak dazenie do doskonalosci jest nie zdrowe ... :naughty:

i przepraszam ze sie uniosłem ... :decayed:

Opublikowano

mysle ze nie jest az tak zle :)

Opublikowano

ja pier.ole ... Wam juz sie kompletnie poprzewracalo w glowach ... :wallbash: i sami szukacie sobie problemow [jak ja to lubie pisac tzw. DZIURY W DOOPIE] ... :naughty:

pierwsze przeladowanie to kontrolowany minimalny OB ... [i nie jest to powod do zmartwien] to przy koncu to idealne zbijanie do wymaganego przy wyzszych obrotach [zobacz co sie dzieje przy i po 4000 rpm]

jednym słowem ... idzcie sie leczyc i nie denerwujcie ludzi ktorzy maja prawdziwe przeladowania [niedawny przypadek z 2.9 bar'a]

N75 do wymiany ?

najlepiej caly silnik .... :fool:

:wink4:

p.s jednak dazenie do doskonalosci jest nie zdrowe ... :naughty:

i przepraszam ze sie uniosłem ... :decayed:

dzięki - Spanky / Wihajster

chce sam się poduczyć w temacie żeby nie zawracać pośladów Wam - cztałem posta dotyczącego Diagnostyki TDI i autor jasno opisuje, że jeżeli wartości ..cytuję:

"...jeżeli wartość z poz. 3 jest większa niż wartość z poz. 2, to mamy do czynienia z przeładowaniem, co skończyć może się trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie."

nie jestem specem a myślalem, że naprawde coś jest nie tak .. dlatego pytam Was, doświadczonych, o opinię. Lekko widzę nie będzie :kwasny:

No nic - jeszcze raz thnx

ps. Spanky - wywal wątek do kosza skoro to głupota EOT

Opublikowano

"...jeżeli wartość z poz. 3 jest większa niż wartość z poz. 2, to mamy do czynienia z przeładowaniem, co skończyć może się trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie."

wszystko sie zgadza tylko ze sa pewne granice [limitery w mapach] i wowczas gdy one zostana przekroczone to wtedy wywala blad i jest sie czym martwic ... takie wachania doladowania jak u Ciebie sa jak najbardziej normalne a same logi pokazuja ze kierownice jak i N75 pracuej idealnie .... takze reasumujac uklad doladowania zdrow jak ryba ... :good:

p.s poprosilem o przywrocenie watka z Kosza co by inni nie mieli powodow do zmartwien podczas chwilowych przeladowan w granicach 50-100 mbar ....

Opublikowano

danke sehr :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...