Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie Felgi I ET? A4 B6 s line


Sauron94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Audi a4 b6 1.9 tdi s line, planuję zmienić felgi na jakiś inny wzór i zastanawiam sie czy 18 calowe to dobry pomysł czy może zostać jednak przy 17. mam wzór 9 ramienny oem opony 235/45/17 i średnio mi sie jeździ po naszych polskich drogach nie jest tragicznie ale i nie do końca komfortowo. Czyjak założę 18 calowe będzie duża różnica w jeździe? Jakie opony dobrać, by mało odbiegało by w odczuwaniu od moich obecnych 17 calowych? Czy 18"8,5j Et35 będą dobrze się komponować nic nie będzie tarło? Czy może szukać 8j zamiast 8,5 i jakie opony na te felgi nie znam się dosyć dlatego pytam.

Mam do wyboru

1. 18"8,5j Et35 - jakie opony

2. 18"8j Et45 - jakie opony

3. 18"8j E42

Proszę o wyrozumiałość i odpowiedź z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Ok ale czy nic nie będzie tarło? Koło nie będzie sie chowało za mocno w błoniku? jak o ogólnie będzie sie komponować a i co z jazdą mocna różnica będzie w odczuwaniu przy jeździe między moją seria 17 235/45/17 a taką 22/40/18? nie chcem się czuć jak w wozie drabiniasym, a muszę przyznac u mnie w mieście asfal furory nie robi i czasem musze zwolnić żeby za mocno nie przytalepało....

Edytowane przez Sauron94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem u siebie na zawieszeniu 1be 18 8.5cala szerokie et22 i z oponka 225/40 bylo zle. Felga wystawala troszke poza auto. Wiec mysle ze et35 bedzie idealne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ci się jeździło mocno tłucze odbiega od 17 calowych komfort dość mocno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.