Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize logów avf 1,9 tdi 130ps


Pawel191

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Jeśli miał by ktoś chwile czasu, to proszę aby rzucił okiem na moje logi.

Głównie chodzi o to, że po odpaleniu czy po włączeniu klimatyzacji autem buja tak około 3 - 5 sek i poźniej juz normalnie pracuje. Mocy mu nie brakuje chodzi bardzo dobrze.

Grupa 13 mnie przeraża, tylko jestem ciekaw czym to jest spowodowane...

dynamiczne:

0 http://vaglog.pl/log_217959.html

1 http://vaglog.pl/log_217960.html

3 http://vaglog.pl/log_217961.html

4 http://vaglog.pl/log_217962.html

8 http://vaglog.pl/log_217963.html

10 http://vaglog.pl/log_217964.html

11 http://vaglog.pl/log_217965.html

statyczne

0 http://vaglog.pl/log_217952.html

1 http://vaglog.pl/log_217953.html

3 http://vaglog.pl/log_217954.html

7 http://vaglog.pl/log_217955.html

13 http://vaglog.pl/log_217956.html

18 http://vaglog.pl/log_217957.html

23 http://vaglog.pl/log_217958.html

bs

0 http://vaglog.pl/log_217949.html

3 http://vaglog.pl/log_217950.html

11 http://vaglog.pl/log_217951.html

Nie wiem czy to istotne ale gdy robiłem logi bs to auto łapało 1,5 tys obr i jak by silnikiem delikatnie rzucało...

Bardzo dziękuje za zainteresowanie moim tematem.. oraz proszę w opinie.

Pozdrawiam


Dodam jeszcze, że jeśli obroty spadają do ~ 800 to też lubi zabujać silnikiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek wtryski - korekty są do bani ma 1,2 i 4 cylindrze

grupa 23 wskazuje ujemne wartości - na początek filtr paliwa i ukłąd paliwowy - filtr dawno wymieniany ?

jak wymieniany to przyjrzał bym się ukłądowi zasilania w paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyciągnąć 4 pompkę i ocenić czy winna jest pompka czy uszczelniacze i gniazdo, jeśli uszczelniacze są ok i da się je ponownie wsadzić trzeba zamienić 4 z 1 pompka. Jeśli korekcję się przeniosą to szukaj jednej a najlepiej dwóch pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za odpowiedz.

Filtr paliwa został zmieniony tydzień temu(champion), na starym filtrze było to samo... Może pompka w zbiorniku już nie domaga ? Ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wówczas wszystkie korekty były by na -, Jeśli się mylę to mnie poprawcie...

I tak trzeba będzie zrobić, żeby dziury w tłoku nie wypaliło ( o ile juz tego nie zrobiło )

Jedna rzecz mnie jeszcze zaciekawiła, bo silnik jest ogólnie suchy, lecz od strony rozrządu, zaraz na pierwszym cylindrze widać, że się lekko poci..

Może to wina ten pompy vacum-tandem bo hamulec jest trochę twardy i trzeba go cisnąc żeby zahamować....

Edytowane przez Pawel191
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mojej skromnej oceny pompka 4 jest do wymiany 3 do sprawdzenia bo tez brzydko wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc sprawa wygląda następująco...

Wyciągnąłem 4 wtrysk na którym korekcje były na poziomie 1,6 (oczywiście na dobrym paliwie).

Po wyjęciu wtrysku ukazały mi się takie kwiatki jak na zdjęciach poniżej,-wytarte gniazda pompowtryskiwaczy:

3qg5xope.jpg

Dodatkowe zdjęcia:

<a href=http://zapodaj.net/20e28c54d5196.jpg.html>IMG_0705.JPG</a>

<a href=http://zapodaj.net/e02ef8644c826.jpg.html>IMG_0703.JPG</a>

<a href=http://zapodaj.net/487997f5b1a03.jpg.html>IMG_0704.JPG</a>

<a href=http://zapodaj.net/047b626e45b63.jpg.html>IMG_0706.JPG</a>

<a href=http://zapodaj.net/1a20a3f071af7.jpg.html>IMG_0707.JPG</a>

Oczywiście na pompowtrysku również widoczne ślady wytarcia... ( zdjęcia niestety nie zrobiłem)

Wymieniłem uszczelniacze na nowe lecz tylko tego 4 pompowtryskiwacza.

Wiem, że źle zrobiłem ale nie użyłem nowej śruby mocującej pompowtrysk, oraz ich nie regulowałem tylko przykręciłem tak jak było dotychczas.

Po całej operacji logi na 4 cylindrze wyniosły 2,2 :/

Na drugi dzień kolejny pomiar i wyglądają tak :

13 18 23 http://vaglog.pl/log_222482.html

Dzisiaj ponownie auto logowałem i na 4 cylindrze oscylują na poziomie około 1,0. Tylko, że jak odpalił to chmura białego dymu ( ewidentnie niespalona ropa) przez 5 sekund i później już normalnie...

Powiedzcie mi co w tej sytuacji robić, gdyż auto kupione 2 miesiące temu za bagatela 21 tys zł...

Dodam jeszcze, że mam dostęp do dokładnie takiego samego wtryskiwacza jakie siedzą u mnie tylko czy jest sens wymiany ??? Czy sciągać głowice robić to gniazo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...