Skocz do zawartości

Pawel191

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel191

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    jarosław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Pawel191

0

Reputacja

  1. A więc sprawa wygląda następująco... Wyciągnąłem 4 wtrysk na którym korekcje były na poziomie 1,6 (oczywiście na dobrym paliwie). Po wyjęciu wtrysku ukazały mi się takie kwiatki jak na zdjęciach poniżej,-wytarte gniazda pompowtryskiwaczy: Dodatkowe zdjęcia: <a href=http://zapodaj.net/20e28c54d5196.jpg.html>IMG_0705.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/e02ef8644c826.jpg.html>IMG_0703.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/487997f5b1a03.jpg.html>IMG_0704.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/047b626e45b63.jpg.html>IMG_0706.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/1a20a3f071af7.jpg.html>IMG_0707.JPG</a> Oczywiście na pompowtrysku również widoczne ślady wytarcia... ( zdjęcia niestety nie zrobiłem) Wymieniłem uszczelniacze na nowe lecz tylko tego 4 pompowtryskiwacza. Wiem, że źle zrobiłem ale nie użyłem nowej śruby mocującej pompowtrysk, oraz ich nie regulowałem tylko przykręciłem tak jak było dotychczas. Po całej operacji logi na 4 cylindrze wyniosły 2,2 :/ Na drugi dzień kolejny pomiar i wyglądają tak : 13 18 23 http://vaglog.pl/log_222482.html Dzisiaj ponownie auto logowałem i na 4 cylindrze oscylują na poziomie około 1,0. Tylko, że jak odpalił to chmura białego dymu ( ewidentnie niespalona ropa) przez 5 sekund i później już normalnie... Powiedzcie mi co w tej sytuacji robić, gdyż auto kupione 2 miesiące temu za bagatela 21 tys zł... Dodam jeszcze, że mam dostęp do dokładnie takiego samego wtryskiwacza jakie siedzą u mnie tylko czy jest sens wymiany ??? Czy sciągać głowice robić to gniazo ??
  2. U mnie identyczna sytuacja. Również 4 wtrysk kuleje... Z tym, że jak mu zaleje Vervy to korekty są w okolicy 1,2 na 4 cylindrze (na zwykłym ON 2,2) Czekam z niecierpliwością na kolejny post xD
  3. Bardzo dziękuje za odpowiedz. Filtr paliwa został zmieniony tydzień temu(champion), na starym filtrze było to samo... Może pompka w zbiorniku już nie domaga ? Ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wówczas wszystkie korekty były by na -, Jeśli się mylę to mnie poprawcie... I tak trzeba będzie zrobić, żeby dziury w tłoku nie wypaliło ( o ile juz tego nie zrobiło ) Jedna rzecz mnie jeszcze zaciekawiła, bo silnik jest ogólnie suchy, lecz od strony rozrządu, zaraz na pierwszym cylindrze widać, że się lekko poci.. Może to wina ten pompy vacum-tandem bo hamulec jest trochę twardy i trzeba go cisnąc żeby zahamować....
  4. Pierwsze co zrób zamień miejscami zaworki od turbo i od egr. W drugiej kolejności podmień jeśli masz od kogo, czujnik cisnienia doładowania.
  5. witam Jeśli miał by ktoś chwile czasu, to proszę aby rzucił okiem na moje logi. Głównie chodzi o to, że po odpaleniu czy po włączeniu klimatyzacji autem buja tak około 3 - 5 sek i poźniej juz normalnie pracuje. Mocy mu nie brakuje chodzi bardzo dobrze. Grupa 13 mnie przeraża, tylko jestem ciekaw czym to jest spowodowane... dynamiczne: 0 http://vaglog.pl/log_217959.html 1 http://vaglog.pl/log_217960.html 3 http://vaglog.pl/log_217961.html 4 http://vaglog.pl/log_217962.html 8 http://vaglog.pl/log_217963.html 10 http://vaglog.pl/log_217964.html 11 http://vaglog.pl/log_217965.html statyczne 0 http://vaglog.pl/log_217952.html 1 http://vaglog.pl/log_217953.html 3 http://vaglog.pl/log_217954.html 7 http://vaglog.pl/log_217955.html 13 http://vaglog.pl/log_217956.html 18 http://vaglog.pl/log_217957.html 23 http://vaglog.pl/log_217958.html bs 0 http://vaglog.pl/log_217949.html 3 http://vaglog.pl/log_217950.html 11 http://vaglog.pl/log_217951.html Nie wiem czy to istotne ale gdy robiłem logi bs to auto łapało 1,5 tys obr i jak by silnikiem delikatnie rzucało... Bardzo dziękuje za zainteresowanie moim tematem.. oraz proszę w opinie. Pozdrawiam Dodam jeszcze, że jeśli obroty spadają do ~ 800 to też lubi zabujać silnikiem...
  6. Problem rozwiązany. Winny oczywiscie przepływomierz... Potraktowałem go preparatem cx80 i zaczął mierzyć jak nowy Także dziękuje wszystkim za zainteresowanie.
  7. lukaszooo Jak byś mi podesłał jakiś opis jak ustawić mu to 3 mg to był bym bardzo wdzięczny. Co do czyszczenie przepływomierzy to polecasz jakiś sprawdzony preparat ?
  8. Bardzo dziękuje kolego za odpowiedz. Logi 1 http://vaglog.pl/log_217764.html 13 http://vaglog.pl/log_217770.html ( pierwsza cześć dotyczy asv, a 2 część avf - przy okazji te korekty są ok ? czy wtryski do regeneracji ? ) Miał bym na podmiane z a4 b6 avf tylko nie wiem czy ona będzie pasowała ? Trzeba robić jakąs adaptacje ?
  9. wtiam Jeśli by miał ktoś chwilke to proszę aby rzucił okiem na moje logi był bym bardzo wdzięczn. Głównie chodzi o to ze auto przyspiesza do 2.2 tys obrotów a pożniej strasznie go muli... Sprawdzałem dzwignie turbo-działa płynnie w całym zakresie. zmieniałem zaworki sterujące ale nic to nie dało... dynamiczne: 0 http://vaglog.pl/log_217695.html 3 http://vaglog.pl/log_217696.html 4 http://vaglog.pl/log_217697.html 8 http://vaglog.pl/log_217698.html 10 http://vaglog.pl/log_217699.html 11 http://vaglog.pl/log_217700.html bs 0 http://vaglog.pl/log_217693.html 3 http://vaglog.pl/log_217690.html 4 http://vaglog.pl/log_217691.html 11 http://vaglog.pl/log_217692.html dzięki za zainteresowanie moim tematem Dochodzę do wniosku, że winny jest przepływomierz... Mogł by ktoś potwierdzić zanim utopie kolejne 200 - 300 zł ??
  10. właśnie ja w avf ie mam podobnie. Wartość jaką potrzebuje to 250 a zmierzona 400. Jak przygazuje to chwile jest 250 pozniej znów rośnie do 400-500. Również się zastanawiam co to może być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...