Jump to content

Endrio

Pasjonat
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Endrio

Informacje

  • First name
    Andrzej
  • Location
    NNM

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

631 profile views
  1. Rns-e przestała odczytywać sms-y. Wcześniej czytało na głos, można było potwierdzić odczytanie lub anulować. Obecnie tylko na fisie pokazuje informację o przyjściu smsa (mowa) i nie ma reakcji. Telefon bez zmian z windowsem, wszystkie ustawienia wydaje się, że w porządku. Błędów przy scanie brak. Gdzie może tkwić problem? Trochę mi tego brakuje :(
  2. 1) swój określiłbym jako głośny 2) jak powyżej opisał Piotr moja pasażera ważyła jak poniżej
  3. I ja bym zmieniał słupek, na 100%, ale jakbym wiedział w czym problem, a nie, zepsuty?? i dawaj drugi?
  4. Mam nadzieję, że nie odbierasz mojej pisaniny jako złośliwości, więc napiszę tak, życzę Ci abyś nie musiał tego sprawdzać
  5. Że tak się wtrącę, a na jaką gwarancję liczysz, od sprzedającego czy od firmy regenerującej, jak od firmy to zapomnij, zresztą jak i od sprzedającego, niestety.
  6. Szczerze trzymam kciuki za powodzenie misji. I liczę, że o efektach będziesz informował.
  7. Rozumiem Cię. Wybacz, że tak piszę, ale w oczekiwaniu na konkretniejsze rady od innych możemy sobie podyskutować. Na początku tak się mówi "obojętnie" ale przychodzi kiedyś kres Najlepiej dla Ciebie według mnie to byłoby znaleźć kogoś z prawdziwie dobrym doświadczeniem, może na przykład kolega Misiek95? z tego co kojarzę to ja bym mu zaufał Na pewno nie idź w kierunku kogoś od rad o głowicy z pierwszego postu. Przemyśl taki schemat - kupujesz silnik nie najtańszy z nadzieją, że nie najtańszy to lepszy, najlepiej razem z pompowtryskami, z gwarancją oczywiście, mechanik wymijająco powie, ze powinien być dobry, wymienia Ci go, oleje, rozrząd i co tam jeszcze trzeba, trochę to już kosztuje. No i wybacz - d*pa, nie ma tego efektu o którym myślałeś, i co wtedy robisz? Płacisz dodatkowo za wyjęcie silnika mechanikowi i odsyłasz na swój koszt na gwarancję/zwracasz (otrzymasz tylko zwrot za silnik) , czy zaczynasz naprawiać/szukać przyczyny, też koszty a efekt kto wie.
  8. Sporo i ja myślałem o wymianie wcześniej, jakoś ochłonąłem na ten czas. Nie jest to takie proste i nie chodzi mi wcale o kwestie techniczne. Źle chodził i holowany, jasne, ale dlaczego źle chodził, holowany bo bez oleju czy zatarłeś silnik? Ile chcesz wydać na silnik i wymianę? Tak z ciekawości, ile zakładasz? efekt oczywiście zakładasz igiełka
  9. Moje doświadczenie nie jest duże, a nawet małe, lecz z tego co piszesz to i Twoje nie jest ogromne. Nie wiem kto Ci podpowiadał " juz niby otwarcie glowicy duzo kosztuje a uszczelka pod glowica to tez masakra" , kto Ci zagwarantuje, że w zakupionym silniku nie trzeba będzie "otwierać głowicy" i robić tej masakry ;) , weź daj sobie czas i zasięgnij lepszej opinii na forum. Dlaczego sądzisz, że trzeba wymieniać silnik? Ostatnio mój kolega myślał, że najlepiej wymienić samochód/silnik i po sprawie, a problemów i wydatków to może być początek.
  10. Też mam BKE, też mnie kopie jak zaczyna się słońce wiosenne, lecz z samym samochodem i czymkolwiek z nim związanego nie łączę tego. Pewny jesteś, że masz założone właściwe świece? U mnie są 5V, ale spotkałem się z opisem, że montowane były czasami 12V.
  11. Na 99% turbina, jest wiele o tym na forum, poszukaj.
  12. No nie, Panowie to teraz piszecie takie rzeczy jak ja zakupiłem toto ustrojstwo Na szczęście nie zdążyłem założyć, i tak pewnie pozostanie
  13. Nie to abym rozwiązał zagadkę Jeździłem z tym jakiś rok, po zmianie na używkę już nigdy nie usłyszałem tego, od półtora roku. Był jeszcze w międzyczasie taki motyw, że podczas pierwszej próby wymiany turbiny popuściłem większość nakrętek i śrub, niestety do jednej nie mogłem się dobrać i musiałem wszystko skręcić z powrotem ze starą turbiną i o wielkie dziwo po tym chrobotania nie było przez jakieś dwa miesiące, niestety później wróciło i dopiero wymiana pomogła.
  14. Miałem możliwość i dałem wyciąć szablon z plexy na CNC.
  15. Dla mnie również okazało się to niewykonalne przy pomocy tradycyjnej suwmiarki. O ile dobrze pamiętam, to dla mnie przeszkadzało, że płaszczyzna bazowa z boku głowicy jest po skosie.
×
×
  • Create New...