heavysline Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Witam! Oddałem turbine do regeneracji. Założyłem turbo plus nowe uszczelki. Założyłem również nową gruszke na chłodnice spalin bo byla uszkodzona. Przy okazji jak czekałem na turbine przeczysciłem EGR oraz przepustnice. Po odpaleniu, jezdzie probnej znowu ten sam problem tryb awaryjny. Od 2 do 3 tys słabo ciagnie. Mysle sobie ok... moze n75 jest walniety i tez daje po d*pie. Kupiłem nowke oryginał. Założyłem, jazda probna i juz wydawało mi sie ze wszystko ok ale po ok 2 dniach znowu tryb awaryjny, ale juz nie tak czesto. I nie wiem co dalej gdzie szukać. Wyczerpałem juz pomysły. Prosze o pomoc. Ps wezyki sa ok, ale po schemacie instalacji podcisnienia z etki wynika ze mam zle podpiete. Ja mam wpiete tak że cienki węzyk idzie do gruszki od chłodnicy spalin a gruby bezposrednio do gruszki turbiny. Edytowane 20 Maja 2015 przez heavysline
SotoM Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Jaki błąd w ecu?To podłącz podciśnienie tak jak wydaje ci się że powinno być.- grucha turbo - podciśnienie ma być podłączone do grubego krócica na N75. regulatorem chłodnicy steruje 1 z 2uch elektrozaworów, które są poniżej zamocowane... - mierzyłeś jakie podcienieni wytwarza vacumpompa ? Edytowane 20 Maja 2015 przez SotoM
heavysline Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Skoro mowisz ze chłodnica steruje elektrozawór to gdzie ma isc weżyk z n75 z cienkiego konca? Bład jaki wyskoczył mi na samym poczatku to przeładowanie turbiny nic wiecej. Nie mierzyłem cisnienia, a jakie powinno być i jak zmierzyć? Możesz u siebie sprawdzić jak masz połączone weżyki? Bede bardzo wdzieczny. Edytowane 21 Maja 2015 przez heavysline
SotoM Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 cienki króciec jest połaczony z resztą elektrozaworów bo to jest zasilanie - ciężko jest dojrzec co i jak bo bardzo duzo miejsca zajmuje/zasłania przewód dolotowy do turbo... znalazłem cos takiego jak poogladasz to moze sie cos dopatrzysz.... http://allegro.pl/czujnik-przetwornik-cisnienia-audi-a4-8e0906627c-i5048819978.html
heavysline Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 no tez tak mam podpiete. tylko ze wezyk co idzie do turbo jest nie oryginalny. a moze byc tak ze komputer wczesniej nałapał błedow i nie sa skasowane i dlatego wchodzi w tryb awaryjny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się