Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB Dziwne dzieki przy przyspieszaniu na wysokich obrotach


wiki14tm

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem, kupilem audi a4 1,8t, turbina nie pompowala lub pompowala slabo pierwsze co zrobilem to wsadzilem turbo k03-029 po malych przebiegu bez wzdluznych luzow, niewielkie poprzeczne, po zlozeniu auto nabralo "wcisniecia w fotel" za to moj problem jest nastepujacy:
Gdy jezdze normalnie nie ma problemu, ale kiedy uzywam samochodu "jak wyscigowki" tzn jezdze agresywnie konczac szybko kazdy bieg do max obrotow przekraczajac 3 tys mniej wiecej slysze tak jak z okolic turbiny dziwne odglosy, chrobotanie czy stukanie cos w tym stylu, nie ma zadnych ubytkow mocy zadnej dziury nic podobnego, tylko efekt dzwiekowy przy wymianie turbiny wywalilem kata i uspawalem downpipe. dzwieki nie sa glosniejsze ani cichsze tylko zawsze takie same , sa rownomierne, tj np co sekunde czy dwie dzwiek, jadac na trasie z predkoscia 100-140 utrzymujac predkosc absolutnie nic nie slychac procz tego ze gdzies wieje :) dzwiek wystepuje tylko i wylacznie podczas "katowania". zawor upustowy n75 wnioskuje ze dziala bo na postoju przygazowujac wodzik porusza sie przy doladowaniu , oryginalny "blow off" mysle ze rowniez dziala ale to wnioskuje tylko z tego ze sa cale przewody podcisnienia, moze macie jakies pomysly, jestem mechanikiem ale nie chce tego rozgrzebywac bez sensu i nie jestem pewien czy to turbina chociaz siedzac w samochodzie tak sie wydaje, aha i wazna informacja, na biegu jałowym nie wystepuje moge go przygazowac do odciecia i zero zlych odglosow


Mam dziwny problem, kupilem audi a4 1,8t, turbina nie pompowala lub pompowala slabo pierwsze co zrobilem to wsadzilem turbo k03-029 po malych przebiegu bez wzdluznych luzow, niewielkie poprzeczne, po zlozeniu auto nabralo "wcisniecia w fotel" za to moj problem jest nastepujacy:
Gdy jezdze normalnie nie ma problemu, ale kiedy uzywam samochodu "jak wyscigowki" tzn jezdze agresywnie konczac szybko kazdy bieg do max obrotow przekraczajac 3 tys mniej wiecej slysze tak jak z okolic turbiny dziwne odglosy, chrobotanie czy stukanie cos w tym stylu, nie ma zadnych ubytkow mocy zadnej dziury nic podobnego, tylko efekt dzwiekowy przy wymianie turbiny wywalilem kata i uspawalem downpipe. dzwieki nie sa glosniejsze ani cichsze tylko zawsze takie same , sa rownomierne, tj np co sekunde czy dwie dzwiek, jadac na trasie z predkoscia 100-140 utrzymujac predkosc absolutnie nic nie slychac procz tego ze gdzies wieje :) dzwiek wystepuje tylko i wylacznie podczas "katowania". zawor upustowy n75 wnioskuje ze dziala bo na postoju przygazowujac wodzik porusza sie przy doladowaniu , oryginalny "blow off" mysle ze rowniez dziala ale to wnioskuje tylko z tego ze sa cale przewody podcisnienia, moze macie jakies pomysly, jestem mechanikiem ale nie chce tego rozgrzebywac bez sensu i nie jestem pewien czy to turbina chociaz siedzac w samochodzie tak sie wydaje, aha i wazna informacja, na biegu jałowym nie wystepuje moge go przygazowac do odciecia i zero zlych odglosow

Odświeżam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwny problem, kupilem audi a4 1,8t, turbina nie pompowala lub pompowala slabo pierwsze co zrobilem to wsadzilem turbo k03-029 po malych przebiegu bez wzdluznych luzow, niewielkie poprzeczne, po zlozeniu auto nabralo "wcisniecia w fotel" za to moj problem jest nastepujacy:

Gdy jezdze normalnie nie ma problemu, ale kiedy uzywam samochodu "jak wyscigowki" tzn jezdze agresywnie konczac szybko kazdy bieg do max obrotow przekraczajac 3 tys mniej wiecej slysze tak jak z okolic turbiny dziwne odglosy, chrobotanie czy stukanie cos w tym stylu, nie ma zadnych ubytkow mocy zadnej dziury nic podobnego, tylko efekt dzwiekowy przy wymianie turbiny wywalilem kata i uspawalem downpipe. dzwieki nie sa glosniejsze ani cichsze tylko zawsze takie same , sa rownomierne, tj np co sekunde czy dwie dzwiek, jadac na trasie z predkoscia 100-140 utrzymujac predkosc absolutnie nic nie slychac procz tego ze gdzies wieje :) dzwiek wystepuje tylko i wylacznie podczas "katowania". zawor upustowy n75 wnioskuje ze dziala bo na postoju przygazowujac wodzik porusza sie przy doladowaniu , oryginalny "blow off" mysle ze rowniez dziala ale to wnioskuje tylko z tego ze sa cale przewody podcisnienia, moze macie jakies pomysly, jestem mechanikiem ale nie chce tego rozgrzebywac bez sensu i nie jestem pewien czy to turbina chociaz siedzac w samochodzie tak sie wydaje, aha i wazna informacja, na biegu jałowym nie wystepuje moge go przygazowac do odciecia i zero zlych odglosow

Mam dziwny problem, kupilem audi a4 1,8t, turbina nie pompowala lub pompowala slabo pierwsze co zrobilem to wsadzilem turbo k03-029 po malych przebiegu bez wzdluznych luzow, niewielkie poprzeczne, po zlozeniu auto nabralo "wcisniecia w fotel" za to moj problem jest nastepujacy:

Gdy jezdze normalnie nie ma problemu, ale kiedy uzywam samochodu "jak wyscigowki" tzn jezdze agresywnie konczac szybko kazdy bieg do max obrotow przekraczajac 3 tys mniej wiecej slysze tak jak z okolic turbiny dziwne odglosy, chrobotanie czy stukanie cos w tym stylu, nie ma zadnych ubytkow mocy zadnej dziury nic podobnego, tylko efekt dzwiekowy przy wymianie turbiny wywalilem kata i uspawalem downpipe. dzwieki nie sa glosniejsze ani cichsze tylko zawsze takie same , sa rownomierne, tj np co sekunde czy dwie dzwiek, jadac na trasie z predkoscia 100-140 utrzymujac predkosc absolutnie nic nie slychac procz tego ze gdzies wieje :) dzwiek wystepuje tylko i wylacznie podczas "katowania". zawor upustowy n75 wnioskuje ze dziala bo na postoju przygazowujac wodzik porusza sie przy doladowaniu , oryginalny "blow off" mysle ze rowniez dziala ale to wnioskuje tylko z tego ze sa cale przewody podcisnienia, moze macie jakies pomysly, jestem mechanikiem ale nie chce tego rozgrzebywac bez sensu i nie jestem pewien czy to turbina chociaz siedzac w samochodzie tak sie wydaje, aha i wazna informacja, na biegu jałowym nie wystepuje moge go przygazowac do odciecia i zero zlych odglosow

Odświeżam

U mnie nie ma kata idzie rura , słychać turbo i też się zastanawiam czy tak ma być bo w końcu to większy przepływ spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...