largo123 0 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam, mój wóz napędza silnik o pojemności 1.6 (AHL). Temperatura na wskaźniku w liczniku podczas jazdy oscyluje w okolicach 97-99~ stopni (jest zazwyczaj na prawdę minimalnie przed tą następną kreską po 90 stopniach lub na niej ale jej nigdy nie przekroczyło) czy to prawidłowa temperatura? Dodam że sprawdzałem na klimatroniku i na kanale 49 temperatura wynosi tez w okolicach 97~ stopni czyli podobnie jak na liczniku a jak go przy gazowałem na postoju to nawet 103~ ale przez chwile. Na kanale 51 cały czas 90 stopni. Dodam że dolny wąż od chłodnicy jest zimny, górny ciepły a chłodnica zimna, czy to dobrze? Ps. Można sprawdzić czy przepływomierz jest dobry w 100%, mechanik nie będzie problemu z oceną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Sprawdź termostat bo wygląda na to że jest zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largo123 0 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Masz na myśli wykręcenie i sprawdzenie w wodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1605 1 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 spr. temp. tylko VAG-iem w bloku [silnik] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Masz na myśli wykręcenie i sprawdzenie w wodzie? Tak jest najlepiej. Wszystko widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szlagi95 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Jeżeli wąż podłączony do Termostatu jest wciąż zimny a termostat sprawny. Podejrzewam, że może być to awaria pompy wody. Mam teki sam silnik i też podejrzewałem termostat, ale niestety była to pompa. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largo123 0 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 To jednak termostat, mechanik wymienił go i teraz podczas jazdy trzyma cały czas ~90 stopni, wymiana + termostat = 60zł, aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi