szymo092 0 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Witam To mój pierwszy post na forum. Mam problem z klimatyzacją. Otóż kiedy odpale autko jest wszystko ok. Klimatyzacja chłodzi - przy ustawionej temp. 21 st. odczuwalny jest chłód - dlatego wnioskuję że czynnik chłodzący jest. Problem pojawia się wtedy, gdy stoję samochodem w korku albo np. na parkingu. Wtedy co jakiś czas słychać taki szum, od czasu do czasu pojawi się para na przedniej szybie, aż w końcu włączy się tryb ECON, którego nie mogę wyłączyć(FILM). Dodam, że podczas jazdy nigdy nie dojdzie do takiej sytuacji. Jedynie podczas postoju. Jako załącznik podaję link do filmiku: https://youtu.be/DU_t-j1Mz7s Proszę o pomoc, porady, sugestie. Pozdrawiam, Szymon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 podłącz pod vaga, pewnie cisnienie wzrasta i stad ten problem, albo skraplacz nie daje rady, albo wentylatory stoją i stąd efekt w korku na postoju, sprawdz czy wisko kręci oraz przy mocnym nagrzaniu włącza się drugi bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymo092 0 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 A urządzeniem Bluetooth OBD II i aplikacją Torque raczej nie dam rady, czyli trzeba podjechać do jakiejs stacji diagnostycznej? A tak przy okazji: czy można mieć jakiś program na komputer który obsługuje ten interfejs Bluetooth typu VAG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq 1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) A ja spytam kiedy byłeś ostatnio nabijać klimę? bo niema co wnioskować tylko robić to raz do roku. Może być też zabrudzona "zapchana" dysza rozprężna. Edytowane 1 Czerwca 2015 przez xcentriq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymo092 0 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Samochod posiadam od czerwca tamtego roku i problem ten już był. Wiem ze takie rzeczy nalezy czesto robic, ale nie przypuszczalem ze moze to być spowodowane nie nabita klimatyzacja, skoro podczas jazdy chlodzi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq 1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Może chłodzić natomiast wg komputera jak mierzy poziomy ciśnień między tą stroną wysoką a niską, tym bardziej że na postoju jest mniejszy skok sprężania i może nie dobić odpowiedniego ciśnienia stąd powiedzmy tryb awaryjny bez sprężania. Kolega "execuiter" pisał o tym. Diagnostyka VAG powinna to wykazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymo092 0 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Okej, dziekuje. Odezwe sie jak bede po diagnostyce komputerowej. Okej, dziekuje. Odezwe sie jak bede po diagnostyce komputerowej.Witam ponownie,Pozyczylem komputer z programem Polski Vag oraz kabelek od znajomego. W zakladce Klimatyzacja>>bledy: bylo cos takiego: 713 - silownik do klapy recyrkulacji-v113 zablokowany lub brak napięcia - blad sporadyczny 716 - silownik do klapy recyrkulacji-v113 zablokowany lub brak napięcia Usunalem te bledy i czekalem az nagrzeje sie silnik i wlaczy sie ECON. Tak tez sie stalo. Nastepnie znow sprawdziłem bledy i bylo tam coś takiego : 819 Nie znany kod bledu. Sygnal za duzy Kiedy usunalem ten blad econ sie wylaczyl ale klima nie dzialala. Nastepnie zrobilem test wyjsc i kiedy byl test wentylatora to on sie nie kręcił. Dodam ze po tym wszystkim zasiłem auto, odpalilem i sie przejechalem i klimatyzacja na Lo chlodzila bardzo mocno. Wiecej rzeczy nie potrafię sprawdzic w Vag. Prosze o jakas instrukcje jak posprawdzac te parametry, poniewaz nie znam sie na tym. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Pewnie skończyły się szczotki w wentylatorze, albo moduł. U mnie są dwa eletryczne wentylatory, najpierw przestał chodzić jeden, a w nie długim czasie drugi. Myślałem że padł moduł, a to szczotki w wentylatorach. Dodam tylko, że musiałem kupić drugie silniki, bo sprężyna dociskajaca szczotkę, gdy ta się skonczy, niszczy komutator. Zagrzej porządnie silnik, aż ruszy wiskoza i zobacz czy wtedy klima bedzie działać na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymo092 0 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Witam ponownie, Problem rozwiązany, okazalo się ze jeden z czterech kabli wchodzacych do sterownika wentylatora byl wyrwany. Dzieki za wszystkie rady, Pozdrawiam. Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się