Bromchit

Pasjonat
  • Zawartość

    1356
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

2 obserwujących

O Bromchit

    Informacje

    • Imię
      Robert
    • Lokalizacja
      WPI WWL WOT

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    735 wyświetleń profilu
    1. Albo wiązka, lub słaby styk na którymś pinie. Ja zmierzył bym napięcie podczas pracy silniczka, najpierw na jakimś dobrym, potem na tym co nie działa. A próbowałeś robić adaptacje na wyjetym silniczku, ciekawe czy by przeszła?
    2. Bromchit

      Dobra, źle zrozumiałem już wszystko jasne.
    3. Bromchit

      Byc może zalany czujnik, a być może uszkodzony. Tylko który? W ecu napewno są zapisane błędy i one mogły by coś wskazać, a tak to szukanie po omacku. Także najpierw vag i sprawdzenie błędów. Jak nie było przekaźników, to pewnie przez to nie było komunikacji.
    4. Bromchit

      A z abs nie masz problemu, łączy się z vagiem.? Bo wg schematu wygląda że abs bierze udział w komunikacji ecu z vagiem.
    5. Bromchit

      Jakby stacyjka nie dawała napięcia, to dużo więcej bezpieczników było by bez pradu. To masz cały schemat : https://drive.google.com/file/d/1t_sdhL5wf1dRHGFSompCwxUyyXNRN1O9/view?usp=drivesdk Szukaj sam już dużo sprawdzileś, więc nie ma co się poddawać.
    6. Bromchit

      Ale drugi pin w cewce to masa, podałem Ci wcześniej który pin do czego. Masz tu zdjęcie jak to jest podłączone : Sory teraz doczytałem mój błąd zamiast 3 napisałem 2.
    7. W tym wątku ludzie mieli takie błędy :
    8. Bromchit

      Powinny być, tylko zależy jaki odcinek kabla wymieniłeś razem z wtyczkami. Jedna masa jest brana z pokrywy zawów, a druga gdzieś dalej.
    9. Bromchit

      Masy we wtyczkach od cewek? Pin 2 i 4 to masy Pin 1 stały plus, pin 2 impuls z ecu.
    10. Bromchit

      Nic się nie uszkodzi jeździłem tak jakiś czas i nic się nie stało. Był nawet gdzieś na forum wątek na ten i nikomu nic się nie uszkodziło. Z resztą właśnie cały czas jeździsz na wypiętym pinie, bo ori kostka przecież nie jest podłączona .
    11. Bromchit

      Chodzi mi o niebieską wtyczkę ori ( tą wypiętą). Kabel zielony to linia diagnostyczna Kabel brązowy jest od bose, w ori jest on podłączony do masy, gdy go odepniesz bose zaczyna mocniej tłuc, ale za to mniej czysto. Jeździłem i tak i tak, wolę jak gra z podłączonym + drugi sub. Gdy podepniesz wtyczkę bez tego kabla, będzie Ci bose grało tak jak masz z podpiętym nie ori zestawem bluetooth. Jak poprzekładasz piny w te same miejsca, to nic się nie uszkodzi, bo niby dlaczego. Jakbyś znalazł pin do tego urządzenia, to jeszcze pewnie miałbyś bonus, muza po bluetooth.
    12. Bromchit

      Skoro pasuje Ci dźwięk bose przy odpiętej wtyczce, to wypnij z niej brązowy kabel i ją podłącz. Będziesz mógł vagiem się połączyć z navi i bluetooth i bose będzie grało tak jak miałeś do tej pory (chociaż nie będzie to fabryczna charakterystyka bose).
    13. Bromchit

      Jeżeli miałeś sterowanie z fabrycznego pilota, lub z zegarów to podejrzewam, że każdy sterownik od fabrycznego eberspacher a4 b6/b7. I nie ważne diesel czy benzyna
    14. Bromchit

      I nigdy nie było? Bo wg. Elsy pompa strumieniowa jest w każdym zbiorniku w quattro. Bez tego to tylko tak jak pisałeś baypass, tylko pytanie czy to będzie łatwiejsze.
    15. Bromchit

      Może to Ci coś pomoże. Jak to działa w oryginale: Pompa strumieniowa.pdf Wymontowanie i zamontowanie pompy strumieniowej.pdf