Skocz do zawartości

Bromchit

Pasjonat
  • Postów

    1467
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Bromchit

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    WPI WWL WOT

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

2445 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bromchit

40

Reputacja

  1. Tak jak napisałem da się to zrobić , ale jest sporo roboty. Trzeba je rozpiąć na zawiasiei i podmienić mocowanie, później założenie zawleczki może robić kłopot, bo sprężynya jest dość mocna. Do tego wiązka w cabrio jest krótsza, trzeba przedłużyć. To samo można zrobić z lusterkami z anglika .
  2. W związku z wieloma prośbami. Manuale jak rozebrać fotel Aktualny link: https://drive.google.com/folderview?id=0B0TFcr-1fDDCTHhLZU5pRWxzbTQ&resourcekey=0-Vj7LWk2Ecc6MWZ8xBzsGbw
  3. Moduł bez litery E na końcu pasuje. Mam taki u siebie.
  4. Dystans korygowany jest na bieżąco w określonych odstępach czasu, w zależności ile akurat komputer wyliczy sobie spalanie. Jedziesz spokojnie w trasie zasięg zwiększy się, butujesz w mieści zasięg spada .
  5. Zatankuje do pełna to i drugie pływak pokaże wyższą wartość. Przy tankowaniu do około połowy zbiornika na zegarach, drugi pływak niewiele zmienia wartość, zresztą wstawiłem fotki jak to wygląda przy bliskiej rezerwie i dolaniu około 19 litrów (już świeciła się rezerwa).
  6. Ale nie odpala, tzn. jest cisza, czy kręci rozrusznik i nie odpala?
  7. Ostatecznie jeszcze można by, wyjąć go i podejrzeć w blokach pomiarowych jak zmienia się jego rezystancja. Myślę że tam wartości będą zmieniać się na bieżąco, a nie z opóźnieniem jak wskazówka w zegarach. Najgorsze jest rozwiązywanie problemów po poprzednim właścicielu, bo nigdy do końca nie wiadomo co było grzebane.
  8. Pływak możesz sprawdzić omomierzem. Ale tutaj trzeba skupić się na tym, że wskazówka nie reaguje, gdy zmieniane jest położenie pływaka. Dlatego prosiłem o test bez udziału pływaków, którego wynik nie jest taki jak wg mnie powinien być. Mam chwilę to zaraz test zrobię u siebie Wszystko jasne, u mnie jest podobnie. Na włączonym zapłonie, odłączenie wtyczki przy pompie powoduje zaświecenie rezerwy, jednak zwieranie pinów we wtyczce nie powoduje zmiany położenia wskazówki. Po podłączenie wtyczki mija dłuższa chwila zanim wszystko wróci do normy. Ogólnie wszystko reaguje z dużym opóźnieniem, w sumie to logiczne. Te numery które podałeś muszę sprawdzić w Etce. 8E0919673AH - napęd na przód, czujniki A, J, M, wg. Etki występowały przed 2001 rokiem, więc nie podejdą bo najprawdopodobniej ich charakterystyka rezystancji jest odwrotna.
  9. Tak, Twoj vin, miesci się w przedziale numerów vin, które podałem wcześniej.
  10. Numer za kierowcą jest ok. A ten za pasażerem napisałeś że to numer pompy. Trzeba to jeszcze sprawdzić, czy ten co ja podałem i ten Twój numer, dotyczy tej samej części, może jest gdzieś numer samego pływaka.
  11. Chyba że źle ten wpis zrozumiałem.
  12. Na początku pisał że w tej za pasażerem.
  13. Tak dobrze tylko, wynik jest inny od oczekiwanego przeze mnie.
  14. Dokładnie i do tego po teście o który prosiłem sprawa jeszcze bardziej się komplikuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...