Jump to content

Bromchit

Pasjonat
  • Content Count

    1,388
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

2 Followers

About Bromchit

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    WPI WWL WOT

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

852 profile views
  1. Masz schematy dla A4 B6 , tak jak pisałem są trzy, chociaż nie jestem pewien czy tylko, bo jest jeszcze jeden z 2004r. ale to chyba już dla B7. Airbags for driver and front passenger with belt tensioners and side airbags From model year 2001.pdfAirbags for driver and front passenger with belt tensioners and side airbags From 2002.pdfAirbags for driver and front passenger with belt tensioners and side airbags from model year 2004.pdf I ten chyba dla B7, ale mogę się mylić: Airbags for driver and front passenger with belt tensioners and side airbags from August 2004.pdf
  2. Styki są w zamku. Wkrętakiem pchnij zapadkę zamka, wtedy komfort zobaczy zamknięte drzwi.
  3. W Elsie dla sterownika airbag B6 były dwa lub nawet trzy schematy elektryczne (dokładnie nie pamiętam), może były miedzy nimi w tym miejscu jakieś różnice.
  4. W quattro są dwa pływaki. Ich wskazania można podejrzeć w blokach pomiarowych.
  5. Ogólnie to te druty są w przeźroczystej izolacji, akurat łatałem maty z B7 I tak to wyglądało. Ja dawałem kawałek zwykłego przewodu i nic się nie dzieje. A zamiast lutować używałem obcięty fragment konektora (fragment na zaprasowanie przewodu) i tam wkładałem końce łączonych przewodów, i zagniatałem praską, tak żeby chwyciło też kawałek izolacji. Wydaje mi się że takie połączenie jest trochę bardziej wytrzymałe od samego lutowania.
  6. A nie trzeba było najpierw podejrzeć co się dzieje w blokach pomiarowych i sprawdzić błędy? Niektórzy lutowali maty i nie pisali żeby był z tym jakiś problem. Ja akurat jak łatałem maty, to zaprasowywalem końcówki kabli. Nie miałem też problemu z pomiarem ciągłości przebijając się szpilką przez izolacje, z wygladu byly jakby miedziane.
  7. Tak o to mi chodziło jeżeli obie szyby tak chodzą to tutaj jest ok.
  8. Teoretyczne jak było zakodowane to nie powinno zniknąć, ale warto sprawdzić. Kodowanie znajdziesz w podwieszonym wątku o modułach komfortu. A szyby chodzą w "automacie", otwierają /zamykają się bez trzymania przycisku?
  9. Jeżeli z kluczyka domykają się to teoretycznie powinno i z pilota. Nie zauważyłeś może ostatnio słabsze działanie pilota (chodzi o jego zasięg)? W instrukcji jest napisane, że komfortowe otwieranie/domykanie szyb działa, z o wiele mniejszej odległości niż całkowity zasięg pilota, może wzmacniacz antenowy szwankuje, zdarzały się takie przypadki. No i sprawdził bym dla pewności kodowanie komfortu.
  10. Przyciski szyb maja podwójne styki i prawdopodobnie któryś ze styków ruchu do góry nie łączy. Jeżeli problem jest z szybą kierowcy to raczej bez czyszczenia styków przycisków się nie obędzie, bo reszta szyb ma przyciski z dublowane, więc może któryś z zadziała. Z praktyki wiem że wystarczy tylko trochę uchylić szybę, a później domknąć i przytrzymać dłużej przycisk i wszystko hula.
  11. Czujnik w pompie abs lub jego okablowanie. Tam jest dwupinowa wtyczka.
  12. Albo zawór w kompreserze albo okablowanie. Zawór jest wymienny. Błąd nie jest stały więc może kabelki, wtyczka.
  13. Jakiś czas temu, miałem podobny problem i podobną kompresję. Podczas odłączania wtyczki, zasilającej cewkę na szwankujacym cylindrze, nie czuć było żadnej różnicy. Podmiana cewek, świec, nic nie dawała. Pomiar kompresji, przy różnych temperaturach zawsze dawał wynik 9, 10 barów na poszczególnych cylindrach, nawet mierzyłem drugim przyrządemi i wyniki były podobne. Jeździłem tak z półtora roku, aż problem pogłębił się, auto zaczęło pracować nie równo nawet na ciepło. Przyczyną były wypalone dwa zawory.
  14. Ja u siebie jak odpinałem wtyczkę g28, to ciężko ale silnik odpalał.
×
×
  • Create New...