Jump to content

Bromchit

Pasjonat
  • Posts

    1,468
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Bromchit

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    WPI WWL WOT

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,918 profile views

Bromchit's Achievements

38

Reputation

  1. Moduł bez litery E na końcu pasuje. Mam taki u siebie.
  2. Dystans korygowany jest na bieżąco w określonych odstępach czasu, w zależności ile akurat komputer wyliczy sobie spalanie. Jedziesz spokojnie w trasie zasięg zwiększy się, butujesz w mieści zasięg spada .
  3. Zatankuje do pełna to i drugie pływak pokaże wyższą wartość. Przy tankowaniu do około połowy zbiornika na zegarach, drugi pływak niewiele zmienia wartość, zresztą wstawiłem fotki jak to wygląda przy bliskiej rezerwie i dolaniu około 19 litrów (już świeciła się rezerwa).
  4. Ale nie odpala, tzn. jest cisza, czy kręci rozrusznik i nie odpala?
  5. Ostatecznie jeszcze można by, wyjąć go i podejrzeć w blokach pomiarowych jak zmienia się jego rezystancja. Myślę że tam wartości będą zmieniać się na bieżąco, a nie z opóźnieniem jak wskazówka w zegarach. Najgorsze jest rozwiązywanie problemów po poprzednim właścicielu, bo nigdy do końca nie wiadomo co było grzebane.
  6. Pływak możesz sprawdzić omomierzem. Ale tutaj trzeba skupić się na tym, że wskazówka nie reaguje, gdy zmieniane jest położenie pływaka. Dlatego prosiłem o test bez udziału pływaków, którego wynik nie jest taki jak wg mnie powinien być. Mam chwilę to zaraz test zrobię u siebie Wszystko jasne, u mnie jest podobnie. Na włączonym zapłonie, odłączenie wtyczki przy pompie powoduje zaświecenie rezerwy, jednak zwieranie pinów we wtyczce nie powoduje zmiany położenia wskazówki. Po podłączenie wtyczki mija dłuższa chwila zanim wszystko wróci do normy. Ogólnie wszystko reaguje z dużym opóźnieniem, w sumie to logiczne. Te numery które podałeś muszę sprawdzić w Etce. 8E0919673AH - napęd na przód, czujniki A, J, M, wg. Etki występowały przed 2001 rokiem, więc nie podejdą bo najprawdopodobniej ich charakterystyka rezystancji jest odwrotna.
  7. Tak, Twoj vin, miesci się w przedziale numerów vin, które podałem wcześniej.
  8. Numer za kierowcą jest ok. A ten za pasażerem napisałeś że to numer pompy. Trzeba to jeszcze sprawdzić, czy ten co ja podałem i ten Twój numer, dotyczy tej samej części, może jest gdzieś numer samego pływaka.
  9. Chyba że źle ten wpis zrozumiałem.
  10. Na początku pisał że w tej za pasażerem.
  11. Tak dobrze tylko, wynik jest inny od oczekiwanego przeze mnie.
  12. Dokładnie i do tego po teście o który prosiłem sprawa jeszcze bardziej się komplikuje.
  13. Piny we wtyczkach zwieraleś gdy były odpięte? Masz auto z 2004 roku sprawdź numer vin umeru czy łapie się w tym przedziale 8E-2-020 001>>*8E-5-065 000 jeśli tak to czujnik na prawą stronę ma taki numer 8E0 919 673 AG.
  14. Popraw to, bo jeszcze ktoś pomyśli, że tam jest pompa paliwa ? Dodam jeszcze, że w B7 quattro nie ma powrotu za kierowcą. ?
×
×
  • Create New...