Jump to content

Bromchit

Pasjonat
  • Content Count

    1,420
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

16

2 Followers

About Bromchit

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    WPI WWL WOT

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

957 profile views
  1. Pompka jak jest pusta sama nie zaciagnie wody, trzeba najpierw napełnić węże i ją samą. . W aucie nie ma takiego problemu, bo webasto jest nisko zamontowane.
  2. Oczywiście, że tak. Odniosłem się tylko do Twojej wypowiedzi, która z góry przesądzała, że napinacz jak to ująłeś "za chwilę" padnie, pomimo że kolega napisał, że nie ma żadnych niepokojących objawów. Po wypowiedziach wyżej, widać, że jednak jest trochę aut które robią duże przebiegi na tym napinaczu, więc może trzeba mieć trochę więcej dystansu do problemu. Chociażby z tego wzgledu. I mały OT Nie musisz mi wierzyć, to Twój problem. Ale dzięki mojej wypowiedzi, pojawiły się w tym watku informacje, że są auta z dużymi przebiegmi. Ktoś, kto tu zajrzy i sobie poczyta, to mógłby utwierdzić się w przekonaniu, że napinacz musi paść i najlepiej go zawczasu wymienić.
  3. A w jakiej wersji masz MCE, bo nie do końca jestem przekonany, że to może działać z modułem MCE wersji high. Ale być może się mylę.
  4. Niezbyt to "mądre" pozostawienie starego napinacza... Nie ma rzeczy niezniszczalnych. Zmieniłeś łańcuch "za chwilę" będziesz rozbierał jeszcze raz "Za chwilę" lub nie, u mnie, ori napinacz przelatał 400 tyś. i to razem z łańcuchem, podczas porannego odpalania "terkotanie" miałem przez góra dwie sekundy, a latem często była cisza. Pewnie jeszcze trochę by polatał, gdyby nie to że wymieniłem silnik, z powodu słabej kompresji i braku czasu na remont. Wiem, że dla wielu będzie to nie wiarygodne, ale osobiście przejechałem nim 260tys km., błędów związanych z napinaczem też nie było.
  5. Tak to jest ten znak na osłonie.
  6. Instrukcja z Elsy: Napinanie paska zębatego Wymontowanie, zamontowanie.pdf
  7. Ciekawostka dla osób, które założyłoby sobie oryginalne ogrzewanie postojowe eberspacher do silnika benzynowego, ale ogranicza ich dostępność (lub odstrasza cena), a znalezienie wersji leżącej dla benzyny, to już nie lada wyzwanie. Webasto z filmiku kosztowało 250zł. i jest od diesela, do doświadczenia popchnął mnie brak, ofert z webastem w wersji leżące, (miałem kupić drugie w wersji pionoweji zrobić z dwóch jedno), ale..., że ma webasto zamontowane w swojej A4 B6 nie było dużo roboty, żeby zrobić doświadczenie, zmieniłem tylko kodowanie w sterowniku na benzynę i okazuje się, że hula bez problemu. Na dniach będzie montaż w drugiej A4 B7 2.0tfsi. Był też pomysł, na drugi zbiorniczek i żeby latało na opale, ale niestety webasto po can rozpoznaje, że jest w aucie z silnikiem benzynowym i nie chce się uruchomić. Zobaczymy, jak to będzie działać w codziennym użytkowaniu.
  8. Przy prawym icku dostęp od dołu.
  9. Napięcie mierzone we wtyczce jednej maty, będzie zawsze pomniejszone o jakąś wartość, którą powoduje opór tej drugiej. Napewno da się to wyliczyć, tylko po co skoro wiadomo, że mata nie grzeje jak powinna.
  10. Widziałem że Ty sprzedajesz maty, czy to są właśnie takie z ciężarówek?
  11. Mojże to być spowodowane różną opornością mat. Albo nadal jest problem z którąś matą.
  12. A jak wygląda czas nagrzewania w praktyce? Może różnicę zrobiło to, że na jednym fotelu siedziałeś.
  13. Wszystko pasi, trzeba usunąć malutką wypustkę i można wkładać każdy rodzaj palnika.
  14. Tak dla Twojej świadomości, 1.8T miało inny wał korbowy pod tiptronic. Ale jest to oczywiście do zrobienia, albo znaleźć AMB z amerykańca 😉.
×
×
  • Create New...