Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVV] Stuki na kierownicy


adam_kkk

Rekomendowane odpowiedzi

Autko ma przejechane 140tys z i od niedawna jest w Polsce.

Na wyłączonym silniku słychac niepokojące stuki - raczej spod maski niż przy kołach - podczas ruszania energicznie kierownicą na boki.

Byłem na przeglądzie bo nigdy nie wiadomo i wszyskie wahacze i koncowki OK (do wymiany były 2 stabilizatory - podkowy, ale juz wymienione). Podczas jazdy nie mam zadnych luzów na kerownicy, a samochod prowadzi się bardzo precyzyjnie i nic nie sciąga czy coś w tym stylu.

Czasem tez przy skreceniu kół nawet lekko w prawą strone podczas jazdy stuki przenoszą się na kierownice i są słyszalene jakby z lewej strony auta z przodu.

Pomóżcie koledzy bo już nie wiem za co się łapać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj dokręcic troszke śrube na maglu i skasować luz :wink4:

Hmm, jak sie dostec do tej sruby...?

Tak wlasnie wydaje mi si ze to kwestja wyregulownia, ale nie wiem jak sie do tego zabrac, a w mojej okolicy nie mam niestety zadnego mechanika godnego powieznia mu mojego autka. Tak wiec jestem zdany na siebie i Waszą pomoc :>

Posiada może ktoś jakiś schemat lub foty jak sie dostac do tej sruby regulujacej?[br]Dopisany: 26 Październik 2008, 14:43_________________________________________________znalazlem przycyne. okazalo sie ze luz jest w miejscu polaczenia maglownicy z drazkiem kierowniczym. Czy to sie jakos latwo wymienia? Czy też wiaze sie to z powazniejsza robota? Ktos ma w tym doswiadecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...