Skocz do zawartości

adam_kkk

Pasjonat
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam_kkk

Osiągnięcia adam_kkk

0

Reputacja

  1. No bez tego opisu chyba bym tydzień to wyjmował Dzięki za poświęcenie czasu na napisanie tego wątku. Jutro do fachowca - może uda się naprawić. No i się udało. Programowanie kości ABS 60zł + 4 godziny zabawy i działa
  2. Mam pytanie dotyczące aplikowania kosmetyków Meguiars na plastikowe części lakierowane. Chodzi mi konkretnie o zadbanie o powłokę lakierową motocykla. "Karoseria" w tym przypadku to metalowy bak i plastikowy zadupek. Czy kosmetyki które zakupiłem do pielęgnacji samochodu mogę bez obawy używać przy motocyklu? Oczywiście płyn do mycia czy UCD raczej nie przysporzą mi problemów. Ale co z kosmetykami do czyszczenia, polerowania czy też zabezpieczania lakieru?
  3. Co to za czujnik? Koronkę sprawdziłem od strony gdzie był zmieniany przegub. Z drugiej strony nie mogę wyjąć czujnika ABS.
  4. Odgrzebię temat. Proszę o opinię o co chodzi. Dla przypomnienia przy każdej prędkości po naciśnięciu nawet lekko pedału hamulca i jego odpuszczeniu załącza się test pompy ABS (słychać jak pracuje) dodatkowo zauważyłem spadek mocy hamowania w takim przypadku. Zdarza się to 8 na 10 razy użycia hamulca. Załączam logi prędkości obrotowej kół. Dlaczego napisane jest "ABS/ESP front D46"? Tylko na przodzie jest ESP? LOG: Tuesday 12 April 2011 08:15:55 8D0 907 389 D ABS/ESP front D46 Group A: '001 Speed Speed Speed Speed TIME MARKER STAMP km/h km/h km/h km/h 0 1 1 1 1 0,18 1 1 1 1 0,38 1 1 1 1 0,58 1 1 1 1 0,76 1 1 1 1 0,96 1 1 1 1 1,16 1 1 1 1 1,36 1 1 1 1 1,54 1 1 1 1 1,74 1 1 1 1 1,94 2 2 2 2 2,14 2 2 2 2 2,34 3 3 3 3 2,52 3 3 3 3 2,72 4 4 4 4 2,9 5 5 4 4 3,1 5 5 5 5 3,3 6 6 6 6 3,48 6 6 6 6 3,68 7 7 7 7 3,88 8 8 8 8 4,08 8 8 8 8 4,26 9 9 9 9 4,46 9 9 9 9 4,66 10 10 10 10 4,86 11 11 10 11 5,04 11 11 11 11 5,24 12 12 13 12 5,44 12 12 12 12 5,62 13 13 13 13 5,82 14 13 14 13 6,02 14 14 14 14 6,22 14 15 14 14 6,4 15 15 14 15 6,6 15 15 15 15 6,8 16 16 16 16 7,01 16 16 16 16 7,18 16 16 16 16 7,36 17 17 16 16 7,54 17 17 17 16 7,73 17 17 17 17 7,91 17 17 17 17 8,1 18 17 17 18 8,29 18 18 17 18 8,48 18 18 18 18 8,68 19 18 18 18 8,88 19 19 19 19 9,08 19 19 19 19 9,26 19 19 19 19 9,46 19 19 19 19 9,66 19 19 19 19 9,86 19 19 19 19 10,04 20 20 20 19 10,24 20 20 19 20 10,44 20 20 21 20 10,62 20 20 20 20 10,82 20 20 21 20 PS. Dodatkowo wczoraj przy dużej prędkości zaświeciła się kontrolka (O) na desce odnośnie zużycia klocków z tego co mi wiadomo i nie chce zgasnąć , pomimo że klocków mam jeszcze sporo.
  5. Wcześniej Grzanek mi pomagał na tym wątku dlatego postanowiłem u zamieścić post. Sorki jeżeli coś zrobiłem źle - już przeniesione.
  6. Odgrzebię temat. Proszę o opinię o co chodzi. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=198312.new#new
  7. Proszę o poradę oraz ofertę. Szykuje się do wymiany kompletu zawieszenia tj 4 sztuki amortyzatorów o raz sprężyn. Aktualnie zamontowane mam jakieś nie seryjne zestawy obniżające auto - niestety nie wiem o ile. Potrzebny będzie zestaw który będzie nieco niższy od serii ponieważ chciałbym aby auto nie straciło wyglądu.
  8. Ja robiłem regenerację w Łodzi. Kilku osobom też polecałem ten zakład i wszyscy są zadowoleni - ja też. http://maglownice.polskareklama.pl/
  9. Zupełnym przypadkiem przeglądając stronę główną znanego portalu natknąłem się na zdjęcie nowej A4 i odruchowo kliknąłem w link :>. Po przeczytaniu pierwszego już wpisu zainteresowałem się ankietą. (jakiś konkurencyjny klub....?) http://forum.hotmoney.pl/pokaz/najbardziej-wiesniackie-auto-to-waszym-zdaniem-23853
  10. Jestem za. Zawsze tankuję na ORLENIE i co miesiąc 2 razy do pełna czyli ok 90 litrów.
  11. Kolego - ja ułamałem ten element podczas naprawy i wybijania sworznia. Bez problemu można to spawać - mnie kosztowało to 30zł.
  12. Możecie pomóc? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157340.msg1808166#msg1808166
  13. ściągnij ramiona, uruchom na chwilę wycieraczki żeby zrobiły pełny cykl i wyłącz. Będziesz miał pewność, że silnik stoi w pozycji zero - i w tej pozycji załóż ramiona i dobrze dokręć tak, żeby się nie obróciły już samoistnie na trzpieniach. Powinno być już okej od tego momentu Mam wrażenie że przekręcił Ci się mechanizm o 90st w miejscu gdzie czpień od silniczka łączy się z ramionami mechanizmu przekazującego ruch na wycieraczki. Podczas składania w tym miejscu pierwotnie założyłem odwrotnie tą część i może to właśnie powodować "odwrotny ruch" wycieraczek, tak jak opisałeś pod maskę. Trzeba by nie tylko odpowiednio ustawić same wycieraczki ale również ten element. Rzucę okiem jak będę czyścił auto - jak tylko pogoda pozwoli bo niestety nie mam odpowiedniego garażu
  14. No cenna uwaga Dziś lub jutro zobaczymy co z tego wyjdzie. Odkręcałem nawet całą obudowę komputera ale nie odłączyłem go bo nie wiedziałem co mogę wypiąć i nie pomogło. Teraz mam już luźne śruby więc łatwo pójdzie. No dałem rade po ustawieniu wycieraczek "w połowie ruchu" wyszły bez problemu. Jednak podczas wybijania mechanizmu ułamałem mocowanie całego elementu - tam gdzie przykręca się śrubą do karoserii. Jest to dość delikatny materiał - trzeba uważać. Dziś spawanie 30zł i wieczorem montaż. Zobaczymy czy zadziała. Wszystko OK - montaż przeszedł bez problemu, spaw póki co narazie trzyma mocno. Od razu fajniej jeździ się w deszczu Mam jeszcze jedno pytanie. Obok komputera po odkręceniu wycieraczek miałem sporo wody. Czy to normalne że zbiera się tam woda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...