michałkoc Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Witam Szukam sprawdzonego mechanika z Krakowa lub okolic. Bardzo będę wdzięczny za polecenia naprawdę sprawdzonych osób. Już kilka razy się naciąłem na mechaników, którzy pół silnika chcieli wymieniać a okazało się, że to tylko rozrząd się przestawił, lub uszczelka ciekła itd. lub mechaników, którzy po całym dniu grzebania przy silniku nadal nie potrafili powiedzieć co się stało a inny po 3 godzinach już usunął usterkę. Zapaliły mi się kontrolki: spirala, silnik i jeszcze filter dpf, silnik stracił moc ale chodzi równo, Z góry dziękuję za polecenia mechaników, którzy już coś wam naprawiali związanego z pompowtryskami, silnkiem itp. i naprawdę wiedzieli co robią. Pozdrawiam Michał
Wihajster Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 kolega z forum http://www.zagazuj.pl/
vander Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Jeżeli grubszy problem, to spróbuj tutaj, bardzo ogarnięci ludzie: http://www.motomagic.pl/ Serwisuje tam auto od roku (na szczęście rzadko ) Edytowane 17 Czerwca 2015 przez vander
DodoS4 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Ja Ci mogę polecic ul.stokrotek 17 http://www.mechanikolsza.pl/cennik Robiłem rozrząd,termostat .Ceny bardzo dobre i jakosc wykonania tez. Edytowane 27 Czerwca 2015 przez DodoS4
michałkoc Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Jeżeli grubszy problem, to spróbuj tutaj, bardzo ogarnięci ludzie: http://www.motomagic.pl/ Serwisuje tam auto od roku (na szczęście rzadko ) Dzięki Ja Ci mogę polecic ul.stokrotek 17 http://www.mechanikolsza.pl/cennik Robiłem rozrząd,termostat .Ceny bardzo dobre i jakosc wykonania tez. ok. Dzięki
werbel Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Objawy wskazują na zapchany DPF bodajże powyżej 80%. Wtedy włącza się tryb awaryjny i już nie do wypalenia na chodzie… albo otworzyć i czyścić chemią albo wyciąć + wyłączyć w sofcie. Co do mechanika… mój się robi w http://www.mobil-tech.pl/ .
michałkoc Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Objawy wskazują na zapchany DPF bodajże powyżej 80%. Wtedy włącza się tryb awaryjny i już nie do wypalenia na chodzie… albo otworzyć i czyścić chemią albo wyciąć + wyłączyć w sofcie. Co do mechanika… mój się robi w http://www.mobil-tech.pl/ . Jest jeszcze jedna opcja, wypalenie w trybie wymuszonym. Tak mi zrobili w zagazuj.pl na wielickiej, i na razie wszystko jest ok.
werbel Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Nie wspominałem, bo nie po to włącza się tryb awaryjny by grzać silnik do zapchanej rury. Ciesze się, że się udało bez problemów, ale pytanie czy akurat miałeś bardzo długi okres takiego a nie innego jeżdżenia i się to zmieni czy problem będzie wracał coraz częściej, bo przyczyna gdzie indziej? U mnie pierwsza kontrolka zapalała się coraz częściej, pociśnięcie trochę czy to szybciej na autostradzie czy gdzieś indziej na niższym biegu rozwiązywało problem na chwilę. W końcu pojawił się już tryb awaryjny i filtr był po prostu stopiony - nie było co ratować.
PJ3 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 www.zagazuj.pl Wielicka 44B Ja tam robię swoje autko. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się