rcristianor 0 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, Panowie jaka może być przyczyna myszkowania po drodze przy ruszeniu kierownicą (prawo lewo) Małysz tak myszkuje, że trakcja się załączy... Ucieka mi tył, buja po drodze. Ciśnienie w oponach ok, brak luzów na drążkach i wahaczach. Wymieniłem amortyzatory też nic nie pomogło. Czy delikatna szczelina na gumie drążka stabilizatora może mieć wpływ na bujanie ? Chodzi tylko o tył. Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi. Pzdr Edytowane 11 Czerwca 2015 przez rcristianor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIO88 3 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zbieżność ustawiałeś ? Ja miałem tak samo, ze tył uciekał mi to pojechałem na zbieżność i od tamtej pory jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcristianor 0 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Zbieżność, geometria ustawiane... Wymieniłem amortyzatory, łączniki stabilizatora tył i to nie jest przyczyna. Sprawdziłem raz jeszcze luzy na wahaczach i wszystko jest ok. Zauważyłem jeszcze zjawisko podczas wyprzedzania ciężarówek dokładnie po ominięciu ciężarówki buja, zatrzęsie nadwoziem i jest niestabilny. Jak poprawnie ustawić zbieżność, geometrie, kąty w A4 B6 (głównie chodzi o tył) wyczytałem, że koła nie mogą dotykać podłoża i wtedy należy ustawiać, ale nie wiem czy to jest prawda. Nikt nie spotkał się z takim problemem ? Edytowane 26 Czerwca 2015 przez rcristianor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Zbieżność, geometria ustawiane... Wymieniłem amortyzatory, łączniki stabilizatora tył i to nie jest przyczyna. Sprawdziłem raz jeszcze luzy na wahaczach i wszystko jest ok. Zauważyłem jeszcze zjawisko podczas wyprzedzania ciężarówek dokładnie po ominięciu ciężarówki buja, zatrzęsie nadwoziem i jest niestabilny. Jak poprawnie ustawić zbieżność, geometrie, kąty w A4 B6 (głównie chodzi o tył) wyczytałem, że koła nie mogą dotykać podłoża i wtedy należy ustawiać, ale nie wiem czy to jest prawda. Nikt nie spotkał się z takim problemem ? Mam identyczny problem u siebie. Tył po prostu pływa jakby nie był połączony z przodem Mi się wydaje, że trzeba wymienić tam tuleje wszystkie i dopiero będzie to działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcristianor 0 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Fr0styyy.Czy podczas przyspieszania i hamowania słyszysz jakieś delikatne stuknięcie ? U mnie coś takiego jest i przypuszczam, że jest gdzieś luz, na szarpakach i po gięciu brechą nie ma luzów na wahaczach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Nie, stuków nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się