Adiii Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Witam.Od tygodnia posiadam Audi A4 B5 z 95r.Silnik 1.6 benzyna sedan.Mam problem z centralnym zamkiem.Zaznaczam że odkąd mam auto centralny zamek nie działał, pompka wrzucona luźno do bagażnika i w dodatku od innego modelu.Kupiłem właściwą pompkę centralnego zamka z oznaczeniem: 4A0 862 257 ATutaj link do strony przedstawiającej moją pompkę:http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=4A0%20862%20257%20A%20%282%29Problem polega na tym, iż na przewodzie [czerwono-niebieskim doprowadzającym stałe +12V (według schematu)] brakuje napięcia.Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie sprawne.Dlaczego w tym miejscu nie mam w ogóle napięcia?Na zdjęciu zaznaczone czerwoną strzałką. Drugi problem to centralny nie reaguje na polecenie otworzenia wszystkich zamków.A dokładniej...Gdy "pożyczę" +12V i podłączę pod pompkę to działa ale...Gdy włożę kluczyk do zamka i przekręcę go w celu zamknięcia samochodu to pompka reaguje i zamyka wszystkie zamki.Natomiast gdy chcę samochód otworzyć i przekręcam kluczyk w zamku w celu otworzenia to pompka nie reaguje i pozostałe zamki nadal są zamknięte a otworzony jest zamek tylko ten w którym kluczyk był.Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny dlaczego pompka nie otwiera pozostałych zamków.
bigu888 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 A czy pompka którą kupiłeś nie jest czasem z anglika?? Zdziwisz się, ale angielska pompka nie będzie działała w EU! Temat 100% sprawdzony. Angielska pompka zamyka ale już nie otwiera. Oczywiście brak plusa to inna sprawa. No i nie wiem czy pompka jest z anglika.
Adiii Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 Jak sprawdzić czy ta pompka nie jest z anglika?
bigu888 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Z tego co znalazłem w necie to jest to pompka EU, ale objaw o którym mówisz (że zamyka a nie otwiera) to typowy objaw założenia pompki GB do instalacji EU. No ale może to przypadek.
Adiii Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Pin nr 5 steruje zamykaniem/otwieraniem od strony kierowcy.Aby otworzyć zamki należy na pin nr 5 podać +12,4V, natomiast aby zamknąć zamki pin nr 5 trzeba podłączyć - (masa).Powyższe czynności wykonywałem bezpośrednio na pompce centralnego zamka.Dobrałem się do "łączników" znajdujących się w nogach kierowcy po lewej stronie. Niebieską strzałką oznaczyłem przewód niebiesko-żółty połączony z pinem nr 5 na pompce centralnego zamka.Gdy zrobię zworę przewodu niebiesko-żółtego do masy (brązowy kabel w kostce) zamki się zamykają.Natomiast w celu otworzenia zamków zrobiłem zworę tego samego przewodu (niebiesko-żółtego) do przewodu oznaczonego zieloną strzałką.Problem w tym że na tym przewodzie jest "tylko" 11.25V i pompka nie reaguje i nie otwiera zamków. Gdy zrobię zworę do innego przewodu na którym jest 12.4V pompka otwiera zamki.I chyba tu jest przyczyna.Dlaczego na tym przewodzie jest tylko 11.25V?Czy mogę ten przewód połączyć z innym przewodem na którym jest 12.4V? Edytowane 13 Czerwca 2015 przez Adiii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się