Rafalo84 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 j.w. wiem, głowice mówią i piszą, że są zamienne w 1.8T, ale są różnice jeśli chodzi o wąski lub szeroki kanał (ale jak to poznać) niektórzy piszą o problemie kombizaworem w starszych głowicach cokolwiek to jest. Podobno najtańszym rozwiązaniem jest z wolno ssaka głowica z ADRa, ale trzeba przekładać zawory wydechowe od turbo. Czy coś więcej trzeba rezać przy tej opcji? Wymieniać zawory na nowe? Co najlepiej wybrać dla BFB czy BEX? Ładować od razu wałki z ADRa czy nie ma sensu do 300KM. Poradźcie, polećcie bo moja Głowica kaput i przy okazji jeden tłok
KubaMpakiet Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 pasuja wszystkie od 1.8t, od starszych sa bez kombi czyli bez sai pompy z tego co paietam ta wymarzona to od AMB ? ze wzgledu na wieksze kanaly ale moglem cos pomieszac z kodem silnika
SebolA4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Do 300 KM wąski kanał styknie. Rozkminiałem temat i wychodzi na to, że do BFB z wąskim kanałem będzie pasić m.in. z ADR, AWT : 058 103 373 D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się