Skocz do zawartości

Rafalo84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafalo84

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

431 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Rafalo84

0

Reputacja

  1. Na LPG i na Benie to samo.Jutro wymienię zaworek odpowietrzający skrzynie korbową chodź 6 miechów temu był dobry. Klemy odepnę, potem jak nie pomoże to adaptacja przepustnicy i jeszcze raz podciśnienia sprawdzę.Dam znać. Po wymianie zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej i adaptacji przepustnicy probem z głowy.Dzięki za podpowiedzi.
  2. Przepustnica czysta, sprawdzałem. Silniczek krokowy powinien wywalić jakiś błąd w silniku a tu cisza.
  3. Witam. Mam problem od dwóch dni. Dwa dni temu pobutowałem furę trochę i jak przyjechałem na plac koło domu nie ruszając pedału przyspieszenia mam obroty skaczące od 1100 do 2200. Sprawdziłem w kompie błędów brak. Poradźcie coś bo lipa jest. Przepustnica? Jakieś nieszczelności? Filmik ( sorki,że odwrócony) ale dla pokazania problemu:
  4. Podobno były ślady po honowaniu i nie było potrzeby honowania.
  5. Cześć Ludzie. Mam następujący problem. Pół roku temu miałem przeprowadzony remont silnika ze względu na zapieczone pierścienie (kopcenie, spalanie oleju) polegający na: wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, planowanie głowicy, wszystkie potrzebne manewry niezbędne przy takiej operacji zostały zrobione ( nowe śruby, szlif gniazd zaworowych i zaworów, nowy rozrząd itp.) Przed cała operacją miałem ciśnienie w cylindrach: 10,5 ; 10; 10; 10,5 po remoncie i przejechaniu 5000 tyś km ciśnienie: 10; 9; 9; 10. Silnik był ok. 1000 km jeżdżony spokojnie bez butowania. Co mogło pójść nie tak? Co sprawdzić gdzie szukać? Jakieś sugestie?
  6. Jak w temacie. Interesowałby mnie i pewnie nie tylko mnie informacje od forumowiczów typu: 1. A4 B6 1.8T Q waga: 1650kg manual/automat 240KM/350Nm 6,8 -7,0 sek/100 km/h, mierzone kalkulatorem (czy np. g-techem) Przy okazji ile KM musi mieć a4 b6 1.8T w Q żeby mieć 5,5 sek/100km/h?
  7. Bry. Jak wiadomo grupa vag vcds: 093 w silniku odpowiada za fazę ustawienia wałków rozrządu. U mnie jest -1. Czy jest się czym martwić i czy silnik będzie miał mniejsze osiągi niż w przypadku gdzie byłoby tam 0? Łańcuch wymieniany, napinacz nie. Delikatnie hałasuje - znaczy w normie. Przebieg 180 tyś km.
  8. Mam problem jak w temacie. Gdy silnik jest zimny auto reaguje na pedał przyspieszenia w taki sposób,że trzeba wcisnąć go do połowy żeby w ogóle ruszyć z miejsca. Silnik jakby miał problem z wejściem na obroty. Ma to miejsce przez maks 15 sekund. Po chwilowym "przegazowaniu" auta w okolice 2 tys obrotów problem znika. Zauważyłem jeszcze,że po odpaleniu auta i pozostawieniu go na biegu jałowym bez dotykania pedału przyspieszenia chodzi nie równo, aż się nie zagrzeje do jakiś 30 stopni. Błędów na silniku brak. Miał Ktoś podobny problem?
  9. Nie ma sensu brnąć w wymianę tego filtra bo zapłacisz pewnie ponad 300 zł. Albo wróciłbym do serii, albo jak chcesz jakiś ciekawszy dźwięk to : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/326478-fiiltr-powietrza-grzybek-hks-do18t-bfb-za-i-przeciw/ przy założeniu,że dobrze odizolujesz tego HKSa od ciepła idącego z turbo.
  10. Kreski przyjemne, teraz klekocik musi łanie jechać
  11. Ładnie to sapie Krzysztof, Ty masz taki dźwięk na Forge 007 i tym HKSie czy jakiś zawór upustowy jeszcze masz typu hybryda pod 1.8T ? Przy okazji pytanie czy przy zmianie obudowy przepływomierza na 3 cale trzeba robić korektę w programie czy ogarnie komp sam, tak na logikę powinna być większa średnica to komp będzie czytał mniej przepływającego powietrza i powinien dostarczać mniej paliwa ( u mnie po programie jest dość bogato z paliwem, aż za dużo wg. niektórych i myślę czy nie ustabilizuje tego takim manewrem z obudową 3 " (vr6, s3).
  12. j.w. korci mnie żeby założyć taki filtr : http://allegro.pl/filtr-powietrza-grzybek-hks-style-80mm-zielony-i5538733380.html Jeśli chodzi argumenty za to na pewno: dźwięk, łatwość czyszczenia i na dłuższą metę oszczędność. Co z osiągami lub przepływką przy takim grzybie ? Ktoś ma Ktoś testował?
  13. Rafalo84

    150KM, 163Km, 190KM

    teraz pytanie ile powinien miec zdrowy? Żeby silnik nie tracił dużo na mocy to min 11 moim zdaniem musi być i nie więcej jak 10 % różnicy między cylindrami. Mądre książki piszą,że minimum może być 7 z zachwianiem tych 10 % różnic, ale to już jest bida.Maks książkowe to 13, a wiem,że są silniki (moje poprzednie AEB miało 13,5 na każdym) co mają trochę więcej,więc koło 14 się zawinie przy idealnym silniku dobrze dotartym z nie dużym przebiegiem.
  14. j.w. z seryjnego można napisać ET 43 przeszedłem na ET 28 felgi 17x7,5. Wszystko ładnie wygląda, koło równo z obrysem, ale pogorszyły mi się właściwości jezdne w zakrętach, łukach. Mam wrażenie jakby za szeroko było teraz i zawias tego nie ogarniał. Jest seria 1BE,opony 225/45 powyżej6,5 mm z 2012 r. Amory po 63-68 %. Zawieszenie bez większych luzów. Geometria wydaje się w porządku, opon nie ścina.Auto w Q. Jakieś pomysły?
  15. Panowie poratujcie wiedzą bo nie umiem znaleźć nigdzie info. Czy Korbowody w AVJ podejdą do BFB?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...