Skocz do zawartości

Lukasz_A4_T

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz_A4_T

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kraków/Radom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lukasz_A4_T

0

Reputacja

  1. Czy przy zmianie klocków i wciskaniu tłoczka konieczne jest odkręcenie odpowietrznika? czy nie będzie problemu, jak po prostu odkręcę korek i wcisnę tłoczek?
  2. Lukasz_A4_T

    Logi 1.8t BFB

    Rozumiem. Czyli nieszczelność w dolocie może powodować te stuki na benzynie lub słaba pompa paliwa, czy coś jeszcze?
  3. Lukasz_A4_T

    Logi 1.8t BFB

    Wydaje mi się, że lambda wywala na zimnym na PB (po odpaleniu), ale jeszcze przyjrzę się temu. Jeśli chodzi o logi z górki, to się bałem, że na LPG było z górki (kanały 003, 020) i dlatego nie ma stuków. Dzięki wielki za pomoc. Zaczynam działać.
  4. Lukasz_A4_T

    Logi 1.8t BFB

    Cześć. Dzięki za odpowiedź. Świece zmieniałem w zeszłym roku, na te:https://allegro.pl/ngk-4-x-swiece-pfr6q-seat-toledo-ii-ibiza-iv-1-8t-i6923939018.html?snapshot=MjAxNy0xMi0xMVQwNzo1ODoyMS41MzRaO2J1eWVyO2NiM2U5OTYzZmVkMDJhZDViYjJhY2RiZmVlODM5ZDA5MjhmOWU5YTI5NmMwODk2ODQwYjAxMTFlZTI3ZjM2NTg%3DRozumiem, że do sprawdzenia szczelność dolotu, przepływka oraz ciśnienie paliwa. Na benzynie słyszałem głośniejszą pracę, założyłem, że wtryski są brudne i dlatego głośniej chodzą może, bo auto jeżdżone w większości na gazie.Mam jeszcze dwa pytania. Mam błąd grzałki pierwszej sony (przed katem). Czy sonda może wpływać na logi? Założyłem wcześniej, że nie bo błąd mam grzałki tylko i a ciepłym silniku nie wywala, ale może sonda się kończy i też wpływa na pacę silnika.Poza tym część drogi miałem z górki. Czy robienie logów z górki nie przekłamuje wyników?
  5. Lukasz_A4_T

    Logi 1.8t BFB

    Poniżej wstawiam logi na benzynie i na LPG. Czy mógłby ktoś je ocenić? PB: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_5K4vz.html (PB) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_kgSg4.html (PB) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4e5S3.html (PB) LPG: Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_LICs1.html (LPG) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mLk6hR.html (LPG) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_UJwQc.html (LPG) P.S. Czy dopuszczalne jest robienie logów z górki?
  6. Lukasz_A4_T

    Spalanie stukowe

    Jak tam Twoj napinacz teraz się sprawuje? Jakiej firmy wtedy kupiłeś?
  7. Świece niecały rok temu zmieniałem, ale sam. Może je za mocno wkręciłem, czy co. Zastanawiam się też, czy nie mam brudnych wtrysków benzynowych. Jak przełączam na benzynę na wolnych, to słychać głośniejszą pracę. Być może są brudne i troszkę za mało paliwa dają. Nie znam się, to tylko moje amatorskie domysły. Poza tym, co napisałem, to przy zmianie świec zauważyłem, że jedna ma ukruszoną porcelankę (niestety poprzedni właściciel zaniedbał wymianę świec). Nie znalazłem jej w tłoku. Być może ta porcelanka narobiła szkód i to też wpływa na ten stan rzeczy. Logi zrobię jeszcze raz. Tym razem również na gazie. p.s. Moje świece to PFR6Q NGK.
  8. Nie miałem się gdzie rozpędzić. Co może być przyczyną przeładowania i spalania stukowego? Logi robiłem na benzynie. Troche przeraziłeś mnie spalaniem stukowym. Jak znajdę kawałek miejsca, to poprawię logi. P.S. Czy mogę zrobić logi na drugim biegu?
  9. Czy mógłby ktoś sprawdzić i moje logi? http://vaglogi.pl/log-115_118_4sgG4v.html http://vaglogi.pl/log-003_020_VDJ1s5.html http://vaglogi.pl/log-002_033_yr018S.html 115 nie było na równym .
  10. Jak Gregor Ci taki zamówił, to dla mnie jest to dodatkowy argument za. A co do szlifowanych znaczków, to z mojej strony była to tylko luźna dygresja (przy okazji). Nie ma co z tego robić wielkiego tematu. Wątek i tak jest już dość mocno rozbudowany.
  11. Febi? Myślałem, że robią tylko zamienniki. Długo już jeździsz na tym nowym napinaczu? Tak poza tematem napinacza, to wymieniałem ostatio termostat i też był zatarty znaczek. Ciekawi mnie, czy jakaś firma nie OEM'owa wpadnie kiedyś na pomysł, żeby odlewać znaczek AUDI i go szlifować, dla zwięszkenia sprzedaży.
  12. Europarts? Nie znam takiej marki. Rozumiem, że to koncern, do którego należą różne marki? Pewnie to nie to: https://www.europaparts.com/cam-chain-tensioner-058109088k.html ?
  13. Mam pytanie do osób, które przeczytały całość. Czy znacie może nazwę firmy, która produkuje te napinacze, dla koncernu VW? Może ktoś się orientuje jaka firma dostarcza tą część na pierwszy montaż?
  14. Panowie! Czy trzeba nowe śruby do termostatu? Czy termostat przykręcaliście dynamometrycznym kluczem? Czy śruby trzeba czymś posmarować?
  15. Mam jeszcze jedno pytanie. Może teraz ktoś coś napisze. Wymieniam termostat (kupiłem Behr, ze startym logiem Audi VW), bo mierząc opór na grzałce nie wyświetla żadnej wartości (tak jakby nie było ciągłości obwodu), a poza tym węże przy chłodnicy są gorące. Już wszystko zdemontowałem i pozostało mi zamontowanie nowego termostatu. W związku z powyższym, czy powinienem kupić nowe śruby do termostatu i czy powinienem je posmarować czymś, przed przykręceniem termostatu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...