Jump to content
IGNORED

Logi 1.8t BFB


Lukasz_A4_T
 Share

Recommended Posts

Poniżej wstawiam logi na benzynie i na LPG. Czy mógłby ktoś je ocenić?

PB:

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_5K4vz.html (PB)
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_kgSg4.html (PB)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4e5S3.html (PB)

LPG:

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_LICs1.html (LPG)
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mLk6hR.html (LPG)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_UJwQc.html (LPG)

 

P.S. Czy dopuszczalne jest robienie logów z górki?

Link to comment
Share on other sites

Turbo pracuje dobrze,  na pb troche za mocno cofa zapłony jak na serię, przyjrzyj się swiecom jeśli nie wymieniałeś, do tego pompa paliwa moze być juz w nie najlepszej kondycji, przepływka tez troche mało wskazuje, przydałoby sie sprawdzić dolot pod kątem nieszczelności. Generalnie możesz jeżdzić, ale jak chcesz doprowadzić do ideału trzeba by pare rzeczy sprawdzić, wymienić.

Link to comment
Share on other sites

Cześć. Dzięki za odpowiedź. Świece zmieniałem w zeszłym roku, na te:

https://allegro.pl/ngk-4-x-swiece-pfr6q-seat-toledo-ii-ibiza-iv-1-8t-i6923939018.html?snapshot=MjAxNy0xMi0xMVQwNzo1ODoyMS41MzRaO2J1eWVyO2NiM2U5OTYzZmVkMDJhZDViYjJhY2RiZmVlODM5ZDA5MjhmOWU5YTI5NmMwODk2ODQwYjAxMTFlZTI3ZjM2NTg%3D

Rozumiem, że do sprawdzenia szczelność dolotu, przepływka oraz ciśnienie paliwa. Na benzynie słyszałem głośniejszą pracę, założyłem, że wtryski są brudne i dlatego głośniej chodzą może, bo auto jeżdżone w większości na gazie.

Mam jeszcze dwa pytania. Mam błąd grzałki pierwszej sony (przed katem). Czy sonda może wpływać na logi? Założyłem wcześniej, że nie bo błąd mam grzałki tylko i a ciepłym silniku nie wywala, ale może sonda się kończy i też wpływa na pacę silnika.

Poza tym część drogi miałem z górki. Czy robienie logów z górki nie przekłamuje wyników?

Edited by Lukasz_A4_T
Link to comment
Share on other sites

Swiece ok, na przewaznie wtryski pb  są głośniejsze od wtrysków lpg, dlatego moze tak być. Błąd sondy może byc od ustawienia lpg, musisz sprawdzic czy na samym pb też wywala. Logi ze górki nie ma to az takiego znaczenia.

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że lambda wywala na zimnym na PB (po odpaleniu), ale jeszcze przyjrzę się temu. Jeśli chodzi o logi z górki, to się bałem, że na LPG było z górki (kanały 003, 020) i dlatego nie ma stuków. Dzięki wielki za pomoc. Zaczynam działać.

Link to comment
Share on other sites

Na lpg nie ma stuków bo lpg ma większa liczbę oktanową.

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem. Czyli nieszczelność w dolocie może powodować te stuki na benzynie lub słaba pompa paliwa, czy coś jeszcze?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...