Skocz do zawartości
IGNOROWANY

70 stopni po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku


Jah1

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie w czym rzecz?

Po przekręceniu kluczyka na zegarach wskazówka temperatury od razu skacze na 70 stopni. Oczywiście na zimnym silniku.

Po nagrzaniu do temperatury "roboczej" wskazówka zatrzymuje się na 100 stopniach. Zaczeło się to dziać ok 2 tyg temu.

Termostat i czujnik temperatury wymieniany 4 miechy temu. Nie jestem w stanie od mechanika wyciągnąć informacji jaki czujnik wsadził, nie pamięta.

Powiedzcie czujnik czy zegary?

Co sprawdzić żeby dojść do tego co jest grane?

Dzięki z góry za porady.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego (zostanie zapisany błąd w ecu) i dowiesz się czy padł czujnik czy zegar.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w czym rzecz?

Po przekręceniu kluczyka na zegarach wskazówka temperatury od razu skacze na 70 stopni. Oczywiście na zimnym silniku.

Po nagrzaniu do temperatury "roboczej" wskazówka zatrzymuje się na 100 stopniach. Zaczeło się to dziać ok 2 tyg temu.

Termostat i czujnik temperatury wymieniany 4 miechy temu. Nie jestem w stanie od mechanika wyciągnąć informacji jaki czujnik wsadził, nie pamięta.

Powiedzcie czujnik czy zegary?

Co sprawdzić żeby dojść do tego co jest grane?

Dzięki z góry za porady.

Pozdro

Zrób test zegarów, w dziale diagnostyka znajdziesz info jak to robić VAG-iem, tak samo przy pomocy tego programu możesz zdiagnozować czujnik. Odpinanie wtyczki nic ci nie da gdyż każde jej odpięcie rejestrowane jest jako błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś że czujnik może być sprawny lecz przekłamywać rezystencję a więc na vagu nic nie zobaczysz a kolega będzie kopał w sprawnych zegarach.

I tak musi podłączyć vaga żeby zrobić testy wyjść więc co to za problem odpiąć wtyczkę od czujnika, sprawdzić czy wskazówka opadła a potem skasować błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem test zegarów. Wskazówka z temp stoi na 100 zamiast w pionie na 90.

Temp z czujnika G2 (na zimnym silniku) wynosi 16 stopni (grupa 7 w blokach silnika) i 30 stopni na zegarach (grupa 3 w blokach).

Jest sens jeszcze grzebać się z tym czujnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...