Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wąż odpowietrzający - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem odnośnie rurki o takim numerze 0b6 133 783 AK ( rurka ma z 15 cm i łączy dwie części jakby odmę silnikową z czymś ...) problem jest taki ,ze stara rurka jest w bardzo złym sytanie ,że jak jest gorąco to się skleja przez co mam bujnięcia na obrotach dopuki jej np. nie rozkleję by był przepływ ....

myślę ,że jets to wąż odpowietrzający ale nigdzie tego nie mogę znaleźć bardzo proszę o pomoc co to jest i ew. gdzie to mogę kupić , bo podwałem facetowni ten nr. i on mówił ,że tego nie ma bo został zmieniony nr tej niby rurki ??

audi a4b6 , 2.0 benzyna 136km fsi na dole dodam zdjecia tego

ZDJĘCIA SĄ W LINKU PONIEŻEJ PROSZE O POMO C GDZIE TO ZNAJDĘ CZY COŚ...

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323160-waz-przewod-chlodnicy-wody-problem/

Opublikowano

To jest rurka łącząca ezektor wystepujacy na Twoim zdjeciu z prawej strony, z czwornikiem z lewej strony. Sam czwornikiem zamontowany jest w pokrywie zaworów. W rurce tej występuje podciśnienie od przepustnicy. Bardzo ważna część układu odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Ja kiedyś chciałem kupić nową taką rurkę w ASO, jednak cena ponad 200 zł w komplicie z innymi weźami mnie powaliła na nogi. Podjechałem do sklepu z węźami olejowy samochodowymi i kupiłem podobny kawałek w cenie 10 zł. Zamontowane tak aby nie był napięty i skrecilem opaskami.

Samej rurki w ASO nie kupisz. Przynajmniej u mnie na Śląsku. Możesz jeszcze poszukać na portalach sprzedażowych i kupić używkę w dobrym stanie.

Opublikowano

kupie zwykły wąż czarny paliwowy myślę ,że będzie ok bo cena to ok 180zł ... tylko zmierze ile ten węzyk ma mm :) myślę,że bd. ok jak myślisz ?

Opublikowano

Miałem podobnie, kupiłem jakiś wzmocniony przewód w rolniczym :D i jest dobrze, dałem z 10zł

Opublikowano

no i nowy problem ........... kolejna rureczka 0B6 133 241 taka zagięta .... wymieniłem tamten wąż na nowy zrobiła się drążność na tyle ,że kolejną rurkę aż wessało od tej rurki po prawej stronie jest ten trójnik i ta rurka po prawej od trujnika taka zagięta... próbowałem dać wąż paliwowy ale nie da rady ze względu na ostrość zagiecia tej rurki wiecie jak się ona nazywa ? albo gdzie można ją nabyć?


no i nowy problem ........... kolejna rureczka 0B6 133 241 taka zagięta .... wymieniłem tamten wąż na nowy zrobiła się drążność na tyle ,że kolejną rurkę aż wessało od tej rurki po prawej stronie jest ten trójnik i ta rurka po prawej od trujnika taka zagięta... próbowałem dać wąż paliwowy ale nie da rady ze względu na ostrość zagiecia tej rurki wiecie jak się ona nazywa ? albo gdzie można ją nabyć? WIDAĆ JA NA ZDJECIU 1 i 3 TAKA ZGIETA CO IDZIE W DÓŁ ZA TĄ RURKĄ CO BYŁ Z NIA PROBLEM I TRÓJNIKIEM

Opublikowano

próbowałem dać wąż paliwowy ale nie da rady ze względu na ostrość zagiecia

Da się to zrobić bo ten wąż też mam podmieniony na paliwowy. Musisz pokombinować z długością i troszeczkę inaczej do puścić. Mi się udało to Ty też sobie dasz radę.

Opublikowano

a wiesz jaką on ma nazwę ?

Opublikowano

Panowie , jak się wężyk załamuje przy wyginaniu/formowaniu to trzeba dopasować do jego średnicy wewnętrznej jakąś sprężynę , ja często stosuje taki patent przy montażu lpg .

Opublikowano

A ja zamontowałem sobie opaskę na zgięciu :P . O sprężynce wiem ale nic takiego pod ''ręcyma'' nie było.

Opublikowano

a gdzie dostanę taką sprężynkę ;) ? szkoda ,że nie wiecie jak się to nazywa to bym po prostu kupił już tą zgięta rurkę ... bo co chcę wsadzić ją to j**ana tak się zgina ,że nie mogę jej puścić :D


chyba ,że 8mm wąż wcisnę bo 10 to luźna fest...

Opublikowano

a to czasem nie jest któraś z tych części ?
1) http://allegro.pl/przewod-waz-odmy-odma-audi-tt-a4-06a103213f-i5328629199.html

?


no dokładnie to jest to a masz jakiś link do sklepu ? 1wsze co przyszło mi na myśl to zamiennik od wv

Opublikowano

Pytaj dzika albo aso. części VW to te same części a nie zamienniki. Jak masz dojścia to w aso vw możesz tą samą część taniej wytargać.

Opublikowano

dobra już dalem radę wąż czarny paliwowy 8mm i nałożyłem nie chciał wejść ale jakoś udało mi się go rozprężyć, węża dałem trochę więcej ale nie ma żądnych zagięć i nie musiałem dawać żadnych sprężyn ani obejm :) dzięki śliczne za pomoc pozdrawiam, poza tym wąż paliwowy z tego co się dowiedziałem bd. miał większą żywotność o standardowej rury :)

Opublikowano

dzięki śliczne za pomoc

na zdrowie :P niech się buja jak najdłużej :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...