Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - A4 B6 1.8T AMB


Snorky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zwracam się do Was z prośbą o analizę logów zebranych z mojego A4 B6 z silnikiem 1.8T (oznaczenie AMB ). Napęd Quattro, skrzynia 5 biegów. Logi zbierane na benzynie, na 3cim biegu w przedziale od 1,5k RPM do 6,5k RPM (pi razy oko).

Logi zebrane z kanałów:

002, 011, 020, 031, 033, 115, 118,120.

033, 115,118 - http://vaglog.pl/log_222017.html

002, 020, 031 - http://vaglog.pl/log_222015.html

002, 011, 120 - http://vaglog.pl/log_222016.html

Objawy - silnik ma teoretycznie moc 170KM, ale w praktyce nie zbiera się jak powinien (idzie jakby miał 100-110 KM), wynik 0-100 km\h rzędu 12,3 - 12,5 sekundy (pomiary na Pb). Ciągnie najlepiej od 3 do 5k RPM, a później już słabiej się wkręca.

Mody:

LPG (Stag 200-4)

FMIC

DownPipe

wydech 2,5 cala, 2 tłumiki środkowe 2", rura 2", 2 tłumiki końcowe 2"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj nieszczelności bo mało na przepływce. Może dziura w dolocie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie zaślepiony przewód w rurze pomiędzy przepływką, a turbiną. Wygląda to tak:

WwKgPQSm.jpgy73I00S.jpg

Co do sprawdzenia szczelności - zatkać wszystkie wyjścia, podpiąć kompresor, nadmuchać 1 Bar i jak sprawdzać? Na słuch? Popryskać czymś wszystkie łączenia i szukać bąbli? Czy jakaś inna opcja?

Edytowane przez Snorky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pryskać wodą z płynem ( np. Ludwik) a potem szukać baniek mydlanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jutro jadę do ojca po kompresor, ale będę działać nie wcześniej jak w środę.

A macie jakieś pomysły o co kaman z tym zaślepionym wężem w dolocie?

Szczelność dolotu sprawdzona - były 3 małe wycieki na łączeniach rur od FMIC. Jutro jadąc do pracy sprawdzę wskazania poprzez Torque na telefonie, a popołudniu zrobię logi.


No i lipa - padł mi lapek i chwilowo nie mam jak zebrać logów.


Logów po raz drugi nie zrobiłem, ale samochód został sprawdzony na hamowni i wynik wyszedł taki:

v9LhhaM.jpg

LBptDtC.jpg

Edytowane przez Snorky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...