Snorky Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Witam, Zwracam się do Was z prośbą o analizę logów zebranych z mojego A4 B6 z silnikiem 1.8T (oznaczenie AMB ). Napęd Quattro, skrzynia 5 biegów. Logi zbierane na benzynie, na 3cim biegu w przedziale od 1,5k RPM do 6,5k RPM (pi razy oko). Logi zebrane z kanałów: 002, 011, 020, 031, 033, 115, 118,120. 033, 115,118 - http://vaglog.pl/log_222017.html 002, 020, 031 - http://vaglog.pl/log_222015.html 002, 011, 120 - http://vaglog.pl/log_222016.html Objawy - silnik ma teoretycznie moc 170KM, ale w praktyce nie zbiera się jak powinien (idzie jakby miał 100-110 KM), wynik 0-100 km\h rzędu 12,3 - 12,5 sekundy (pomiary na Pb). Ciągnie najlepiej od 3 do 5k RPM, a później już słabiej się wkręca. Mody: LPG (Stag 200-4) FMIC DownPipe wydech 2,5 cala, 2 tłumiki środkowe 2", rura 2", 2 tłumiki końcowe 2" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Szukaj nieszczelności bo mało na przepływce. Może dziura w dolocie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snorky Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Zastanawia mnie zaślepiony przewód w rurze pomiędzy przepływką, a turbiną. Wygląda to tak: Co do sprawdzenia szczelności - zatkać wszystkie wyjścia, podpiąć kompresor, nadmuchać 1 Bar i jak sprawdzać? Na słuch? Popryskać czymś wszystkie łączenia i szukać bąbli? Czy jakaś inna opcja? Edytowane 20 Czerwca 2015 przez Snorky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Pryskać wodą z płynem ( np. Ludwik) a potem szukać baniek mydlanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snorky Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Ok. Jutro jadę do ojca po kompresor, ale będę działać nie wcześniej jak w środę.A macie jakieś pomysły o co kaman z tym zaślepionym wężem w dolocie? Szczelność dolotu sprawdzona - były 3 małe wycieki na łączeniach rur od FMIC. Jutro jadąc do pracy sprawdzę wskazania poprzez Torque na telefonie, a popołudniu zrobię logi. No i lipa - padł mi lapek i chwilowo nie mam jak zebrać logów. Logów po raz drugi nie zrobiłem, ale samochód został sprawdzony na hamowni i wynik wyszedł taki: Edytowane 25 Czerwca 2015 przez Snorky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się