Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Recode Module - 07 VAG


jordan233

Rekomendowane odpowiedzi

witam

chodzi mi o to co to dokładnie jest,??? Cytuje :

Jeśli nie znamy odpowiedniego kodu sterownika, nie należy wprowadzać danych.!!!!!

gdzie te kody znaleźć??? przy sprawdzaniu Vagiem wyskakuje błąd ASR i kodowanie jest 00000 ,jak zmienic kod na wlasciwy? i jaki jest właściwy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zmienic kod na wlasciwy?

07 - Coding control unit

sam już przecież napisałeś to w temacie ;)

i jaki jest włąsciwy?
kodowanie jest 00000

hmm, nie jestem pewien jaki powienien być prawidłowy, ale ten 00000 może być ok.

Poczekaj na kolegę szoguna, on pewno szczeli dobrym kodem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie ABS/ ASR ma być 00000, dla automatycznej skrzyni jest 00003.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dziala usunąłem i bylo ok przez 3 minuty :( ,i znowu ASR nie dziala :( zalamka ,czy ja cos nie tak robie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy zapisane.

Podaj wartości mierzone z grup 1, 2, 3 ze sterownika ABS.

Jeśli żadnych błędów nie zapisuje, do sprawdzenia wiązki elektryczne.

Oczywiście, przez ten czas zdążyłeś sprawdzić poprawność połączeń wtyczek i masy prze pompie ABS :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szogun co dokładnie ci przetestować w VAG-u? Jak usune błąd ASR w VAG-u to wszystkie jest ok przez pare minut tzn. jade sobie po usunięciu błedu ,sprawdzam czy działa ASR ,wszystko ok,przy gwałtownym ruszaniu nieche zaboksować,potem wyłączyłem ASR czyli kontrolka sie pokazała (w zegarach) i zaczołem boksowac do woli :),ale po paru minutach znowu sie zapala na stale kontrolka ASR i nie da sie wyłączyc,dopuki vagiem nie usune,i wczym problem?? hmmmmmmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jordan, piszesz że coś usunąłeś, że coś się pojawia..

napisz co, gdzie

jaki błąd się pojawia, gdzie go znalazłeś.

Najlepiej zrób auto-scan (skan wszystkiego) i wklej to co pokaże VAG.

Zrób dokładne copy&paste

http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/main_screen.html

wybierz Auto-Scan (po środku)

i przekopiuj te błedy (żeby miały taką postać jak na obrazku poniżej):

autoscan-2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Address 01: Engine

Controller: 8A0 906 266 J

Component: 2,8l V6/2V MPI D01

Coding: 04101

Shop #: WSC 06335

1 Faults Found:

17509 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Voltage too Low / Air Leak

P1101 - 35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 4D0 907 379 N

Component: ABS/ASR-EZ BOSCH 5 7408

Coding: 00000

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

00761 - DTC Stored in ECM

35-10 - - - Intermittent

to są wyniki błęduw po Autoscanie,a jak usune tgo pokazuje tak :

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 4D0 907 379 N

Component and/or Version: ABS/ASR-EZ BOSCH 5 7408

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 06435

No fault code found.

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8A0 906 266 J

Component and/or Version: 2,8l V6/2V MPI D01

Software Coding: 04101

Work Shop Code: WSC 06335

No fault code found.

jak usune to przez chwile niema błędów ,i jest ok,ale chwile pochodzi autko i znowu ASR się zapala,i nie działa :( ten drugi problem dotyczy sondy lambda(chodz nie koniecznie,ponieważ jeden wąż podcisnienia jest nie podłączony,i on może jakieś zakłócenia powoduje,ale to jutro zobacze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden wąż podcisnienia jest nie podłączony,i on może jakieś zakłócenia powoduje,ale to jutro zobacze)

to podłącz go i wtedy zeskanuj jeszcze raz, zwlaszcza grupę 03 (ABS brakes)

;):cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl myslisz ze to ma zwiazek z ASR???? ten wąż podcisnienia?? zobacz to

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4852&postdays=0&postorder=asc&start=30

,kolega staniek dokładnie pokazał o jaki chodzi i do czego idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu mam to co chciałem.

Zostaw ABS w spokoju, bo z nim nic nie jest.

Zajmij się silnikiem.

Powodem pojawiania sie błędu 17509 jest to, że: przez 90 sekund po starcie silnka przy temp cieczy chłodzącej wyższje niż 30 stopni wskazania sondy Lambda zawieszają się na dłużej niż 2 sekundy na jednym poziomie. Takie zawieszenie musi wystąpić częściej niż 20 razy w ciągu tych 90 sekund, czyli jest tak cały czas.

Masz już prawdopodobnie zużytą sondę Lambda i jej działanie jest zbyt wolne, dlatego ECU przechodzi w tryb pracy z odłączoną sondą, przez co nie może regulować mocy i zapisuje błąd w ABS/ASR.

Ale 17509 może też być spowodowane nieszczelnością dolotu. Trzeba to sprawdzić.

Dodatkowo sprawdź ciśnienie paliwa na listwach. Bo którys wtryskiwacz może się przycinać, albo nie działa dobrze zaworek od filtra z węglem aktywnym.

Zapobiegawczo możesz zmienić filtr paliwa.

Do sprawdzenia:

Wartości mierzone:

grupa 10 pozycja 3 (napięcie sondy 1) - najlepiej zrobić log z tej grupy w czasie jazdy, kiedy przestaje działać ci ASR.

Sprawdzić przewody między sondą a sterownikiem silnika pod względem zwarć i przerw w obwodzie.

Sprawdzić ciśnienie paliwa.

Sprawdzić wydatek pompy paliwa.

W ciągu 15 sekund pompka powinna napompować 450 cm^3 przy 11 V zasilania

Przy 12 V - 550 cm^3

przy 13 V - jakieś 650 cm^3

Przeprowadziź spradzanie zaworka ACF - N80 (zbiornika z filtrem aktywnym), uruchamiając Final Control Diagnosis, który po kolei uruchamia: przekaźnik pompy paliwa, silniczek regulacji obrotów, zawór przełączania kolektora dolotowego, zaworek ACF - N80, i EGR, jeśli jest w silniku.

Sprawdzić nieszczelności wydechu w okolicy sondy Lambda i sprawdzić szczelność dolotu.

Sprawdzić wartości w grupie 01, pozycja 2 (ma być 1,450 do 1,580 Volt).

Jak to wszystko zrobisz to powinno się troszkę już wyjaśnić, co z twoim silnikiem.

[ Dodano: 06-02-2007, 22:35 ]

pre_pl myslisz ze to ma zwiazek z ASR???? ten wąż podcisnienia?? zobacz to

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4852&postdays=0&postorder=asc&start=30

,kolega staniek dokładnie pokazał o jaki chodzi i do czego idzie

No to ku...a jak ty masz "spadnięte wężyki" to jak ma ci samochód poprawnie działać. Dostawało się lewe powietrze do dolotu i tak bruzdziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szogun tak ,ten pierd[cenzura]y przewód wypierdzielił mi jak gaz strzelił,ale tego nie byłem pewien ,gdyż myslałem że gazowniki zje[cenzura]i coś,i zostawili przewód podciśnienia wolny,ale staniek rozwiązał ten problem pokazując mi do czego on przychodzi,jutro go podłącze gdzie trzeba,sorki panowie ,ale dopiero wkręcam się w Audi,i jestem zielony,ale dużo mi pomagcie! i za to wam wielkie dzięki! jutro dam znać co z przewodem i z wynikami w Vagu

Pozwoliłem sobie co nieco wyedytować :wink:

[szogun0]

[ Dodano: 07-02-2007, 22:15 ]

to tak złożyłem do kupy całość :) ,plastik i węże podłączyłem i odpaliłem na benyznce,pochodził sobie chwilke,wtedy sie przejechałem delikatnie ,aby silnik temepraturki dostał ,i tak problemy z obrotami i ASR znikneły,nie pokazóje już błędusondy lambda,odziwok pokazoje błąd ASR,ale działa hmmmmmmm.zobaczymy jak zrobie troszke więcej kilometrów,ale pojawił się nowy błąd :( grrrrrr.

to są wyniki VAGA po jeżdzie.

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8A0 906 266 J

Component: 2,8l V6/2V MPI D01

Coding: 04101

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

17919 - Intake Manifold Valve (N156): Electrical Malfunction

P1511 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 4D0 907 379 N

Component: ABS/ASR-EZ BOSCH 5 7408

Coding: 00000

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

00761 - DTC Stored in ECM

35-10 - - - Intermittent

[ Dodano: 07-02-2007, 22:43 ]

17919 - Intake Manifold Valve (N156): Electrical Malfunction

P1511 - 35-00 - -

czyli OBWÓD ZAWORU WYMIANY PRZEWODU POBORU - USTERKA ELEKTRYCZNA

oraz ASR -

00761 - DTC Stored in ECM

czyli ZAREJSTROWANA USTERKA W STEROWNIKU SILNIKA - DTC ZACHOWANY W JEDNOSTCE KONTROLNEJ

i co te błędy dokładnie oznaczają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...