danek7902 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Mam problem a mianowicie żarzy mi się kontrolka ładowania i check przy obrotach powyżej 3000. Żarzenie to nie jest jednostajne tylko takie drgające. Ładowanie sprawdzone i jest ok. byłem nawet u elektryka od altków,wymontował i sprawdzał alternator i powiedział że jest z nim wszystko ok. Proszę o jakieś sugestie co sprawdzać. Edytowane 23 Czerwca 2015 przez danek7902
jacek70 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Odnośnie czeka to sprawdź błędy. Możesz mieć np.za ubogo lub mapy gazu rozjechane. Z mapami to najlepiej do gazownika na kontrolę.
danek7902 Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Nie ma żadnych błędów. Ale najdziwniejsze jest to że moja kontrolka check jest fabrycznie nie aktywna bo mam fisa. Kontrolka ta nie zapala się nigdy nawet podczas testu zegarów a teraz się żarzy. To żarzenie jest tylko widzialne w nocy. Myślałem że to licznik świruje bo miałem z nim problemy ale po wymianie licznika dalej te 2 kontrolki się żarzą. Jedyne co mi się przypomina to to ,że żarzenie zaczęło się jak robiłem logi i kilka razy autko przeciągnąłem do odcinki. Dzisiaj odłączyłem alternator całkowicie, kontrolka ładowania przestała żarzyć ale check nadal się żarzy. Eureka.Przy wymianie świec okazało się, że to żarzenie się kontrolek ładowania i check było spowodowane przez niedokręconą śrubkę z kablem masowym przy cewkach.Kabel miał słabą masę przy drganiach i pojawiało się żarzenie. Na zdjeciu poglądowym pokazane jest o którą śrubkę chodzi. Edytowane 20 Października 2015 przez danek7902
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się