danek7902 Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 (edited) Witam wszystkich. Mam problem a mianowicie żarzy mi się kontrolka ładowania i check przy obrotach powyżej 3000. Żarzenie to nie jest jednostajne tylko takie drgające. Ładowanie sprawdzone i jest ok. byłem nawet u elektryka od altków,wymontował i sprawdzał alternator i powiedział że jest z nim wszystko ok. Proszę o jakieś sugestie co sprawdzać. Edited June 23, 2015 by danek7902
jacek70 Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Odnośnie czeka to sprawdź błędy. Możesz mieć np.za ubogo lub mapy gazu rozjechane. Z mapami to najlepiej do gazownika na kontrolę.
danek7902 Posted October 20, 2015 Author Posted October 20, 2015 (edited) Nie ma żadnych błędów. Ale najdziwniejsze jest to że moja kontrolka check jest fabrycznie nie aktywna bo mam fisa. Kontrolka ta nie zapala się nigdy nawet podczas testu zegarów a teraz się żarzy. To żarzenie jest tylko widzialne w nocy. Myślałem że to licznik świruje bo miałem z nim problemy ale po wymianie licznika dalej te 2 kontrolki się żarzą. Jedyne co mi się przypomina to to ,że żarzenie zaczęło się jak robiłem logi i kilka razy autko przeciągnąłem do odcinki. Dzisiaj odłączyłem alternator całkowicie, kontrolka ładowania przestała żarzyć ale check nadal się żarzy. Eureka.Przy wymianie świec okazało się, że to żarzenie się kontrolek ładowania i check było spowodowane przez niedokręconą śrubkę z kablem masowym przy cewkach.Kabel miał słabą masę przy drganiach i pojawiało się żarzenie. Na zdjeciu poglądowym pokazane jest o którą śrubkę chodzi. Edited October 20, 2015 by danek7902
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now