Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Jutro zamierzam oddać wtryski do sprawdzenia na maszynie i regeneracji bo sporo dymi mój AFN i przy gwaltownym przyspieszaniu w granicy obrotów 1700-2200 na biegach 4 i 5 a sporadycznie 3 potrafi zatrząść się tak ze czuć to na całym samochodzie i stracic rowna prace ale za chwile wszystko wraca do normy i samochod idzie jak zły. Mam wrażenie jakby któryś wtrysk nie nadążał za resztą i zanim dostanie tyle paliwa ile trzeba to mija chwila i silnik pracuje rowno. zauwazylem tez ze wiecej pali.

Podaje wam log z bloku 13. Wtryski wyjąłem już więc kolejnych logów dzisiaj nie zrobię.

http://vaglog.pl/log_222519.html

Posted

Wtryski masz ok. odepnij impulastor na na skrzyni biegów i się przejedź jak nie bd szarpać to nastawnik do czyszczenia. ja mam to samo i wtryski po regeneracji na nowych końcówkach a dalej telepie muszę też za nastawnik sie zabrać:D

Posted

Gdzie znajduje się ten impulastor? Niech ktoś jeszcze wypowie się na temat logów. Bo nie mam pojęcia skąd ten dym przy jeździe.

Posted (edited)

na skrzyni po prawej stronie sa 2 wtyczki to ta dolna. rob kąplet logów bo z nikt wróżką nie jest .

powodów może być cała masa może dziura w dolocie może kąt wtrysku a może co innego

Edited by baca2309
Posted

wtryski nie wyglądają źle.

zrób lepiej logi turbo grupa 11 i inne dynamiczne

bo wtedy pewnie wyjdzie że turbo nie daje tyle ile trzeba i stąd dym

Posted

Wtryski wrzucone na maszynę i strasznie lały, udało się je zregenerować i dopiero rozpylają. Zobaczę dzisiaj co z tym nastawnikiem i dymieniem.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...