kenzo30 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Witam jak w temacie mam problem z moim Audi.jak go kupilem wogule nie jechał padniety był przepływomierz i luźny wkład katalizatora(Podziękowania dla kolegi Łukasz 13 za diagnozę?),po wymianie przeplywki i wydaleniu kata trochę ożył ale szału nie ma ( kolega Tom A4 to potwierdzi) przy wyciąganiu kata zajrzalem w turbo i zauwarzylem że żeliwo jest pęknięte.Jest to pęknięcie tylko wewnątrz turbiny na takim żeberku ( wzmocnieniu) i mam pytanie co robić zanim wyjme turbo, jak sprawdzić czy winę za brak mocy ma turbo,może jakieś dodatkowe logi żeby wykluczyć turbo ,lub jakiś inny pomysl? Dodam że auto ma dopiero 140tys.km.
adifek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 jeżeli na zewnątrz nie wychodzi pęknięcie nie będzie przedmuchów,sprawdź jeszcze czy pod klapką nie ma pęknięć i czy domyka się do końca,nie lata poprzecznie
kenzo30 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2015 Trochę słabe zdjęcie ale widać to pęknięcie http://www.directupload.net/file/d/4028/momcj29d_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4029/8duwzx7f_jpg.htm Nigdzie więcej pęknięć nie widziałem. Czy takie pęknięcie może mieć wpływ na osiągi?
Łukasz13 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 (edytowane) na pierwszej fotce nic za bardzo nie widac, na drugim to pękniecie nie przeszkadza bo jest w każdym turbo, szukaj peknieć koło klapki i takie mogą wpływać na działanie turbiny, nie wiem czy dobrze widze ale na drugiej fotce w prawym górnym rogu jest pęknięte koło klapki? Edytowane 24 Czerwca 2015 przez ?ukasz13
kenzo30 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 Ok zajrzę jeszcze raz do turbiny i zrobię więcej zdjęć, a zrobić jakieś logi?
LinkinAK Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Witam, takie wewnętrzne pęknięcia to podobno standard. Ja mam BEX'a i 2 takie pęknięcia wewnątrz turbo.
kenzo30 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Opublikowano 30 Września 2015 Ok tylko że mój nie jedzie i szukam przyczyny po logach koledzy stwierdzili że wszystko jest w porządku.Muszę jechać na hamowanie i sprawdzić co wyjdzie,ale wiem ze będzie slabo:'( Witam po dłuższej przerwie.wiec tak podjechalem do Turboelity i Robert zmierzył moje audi i wyszło to :-o http://www.directupload.net/file/d/4124/wiqvseus_jpg.htm Czyli idealna seria.Po 5 min.rozmowy z Robertem stwierdziłem ze zrobimy małego wirusa.Taki wynik udało się zrobić na bp95.Robert chciał zrobić jeszcze mapę na bp98 ale ja nie mialem czasu,bo nie byłem przygotowany na taki bieg wydarzen;-) http://www.directupload.net/file/d/4124/bg73kivz_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4124/26up82p4_jpg.htm LPG juz tez jest wystrojone, jak będę miał trochę czasu to wrzucę logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się