damiano8522 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 (edytowane) Witam serdecznie Opisze moj przypadek: pewnego razu w trasie moja a4 b6 1.9 130KM AVF mnie zawiodła( laweta i te sprawy:( okazało się że pękł tłok..naszczescie delikatnie ze nie narobił wielu szkód i dało rade naprawic silnik. Wymienione : tłok,4 x pierscienie,uszczelki,zrobiony kompletny rozrzad,paski itp,wymienione gumki na wtryskach (2 lały stad ten tłok pewnie) i wyczyszczone srodkiem lquli moly(domowym sposobem),wymienione oleje(1500km)i reszte płynów..i tak auto pali na dotyk,jedzie,zbiera sie ale czasem zakopci na biało..zrobiłem logi i moja wielka prosba dla znawców tematu zeby na nie luknac jak to wyglada od strony technicznej...z gory dziekuje:))) acha błedów silnika brak. Statyczne: http://vaglog.pl/log_222711.html http://vaglog.pl/log_222710.html http://vaglog.pl/log_222709.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_222705.html http://vaglog.pl/log_222706.html http://vaglog.pl/log_222707.html prosze o komentarze POZDRAWIAM Edytowane 25 Czerwca 2015 przez damiano8522
m1chal_p Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Pompka na 3. cylindrze do sprawdzenia.
lukaszooo Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Na którym cylindrze strzelil ten tłok ??? 3 cylinder jest sporo słabszy od reszty, pompki wyglądają ok. Teraz jestem w pracy i w tel vaglog mi słabo chodzi. Logi robi się pojedynczo a nie 3 na raz na twoich logach wartości zapisywane są co 300rpm wiec nie za wiele można zobaczyć. Ciezko powiedziec cos na 100% ze wzgledu ze robiłeś 3 logi na raz .... napewno przepływka jest ok, synchro ok, turbo dmucha ale kiedy wstaje tego nie widze bo klatki przeskakują co 300rpm, pompki wyglądają ok, korekcje na 3 cylku wysokie jesli tłok strzelił własnie na 3 cylindrze to kompresja jest troche słabsza i dlatego musi na nim podlewać, logowałes auto na nie rozgrzanym silniku lub masz walnięty termostat,
damiano8522 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) Na którym cylindrze strzelil ten tłok ??? 3 cylinder jest sporo słabszy od reszty, pompki wyglądają ok. Teraz jestem w pracy i w tel vaglog mi słabo chodzi. Logi robi się pojedynczo a nie 3 na raz na twoich logach wartości zapisywane są co 300rpm wiec nie za wiele można zobaczyć. Ciezko powiedziec cos na 100% ze wzgledu ze robiłeś 3 logi na raz .... napewno przepływka jest ok, synchro ok, turbo dmucha ale kiedy wstaje tego nie widze bo klatki przeskakują co 300rpm, pompki wyglądają ok, korekcje na 3 cylku wysokie jesli tłok strzelił własnie na 3 cylindrze to kompresja jest troche słabsza i dlatego musi na nim podlewać, logowałes auto na nie rozgrzanym silniku lub masz walnięty termostat, Dzieki za zainteresowanie..wiec tak tłok strzelił na pierwszym cylindrze co do robienia logów to nie wiedziałem (sorki to debiut był:)a gdzie sie przestawia w Vagu te klatki z obrotami??to bym zrobił jeszcze raz te logi co do korekcji na trzecim cylindrze to troche dziwne bo robiłem logi odrazu po naprawie i były ok (przesyłam do lukniecia)a teraz zrobiłem juz jakies 2500km pozdrawiam http://vaglog.pl/log_205104.html Edytowane 26 Czerwca 2015 przez damiano8522
lukaszooo Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 tego nie przestawiasz, vag robi powiedzmy jeden pomiar na sekunde jesli logujesz 3 grupy na raz na jedna grupe jest robiony pomiar co 3 sekundy czyli za rzadko. Właśnie dlatego ze vag ma ograniczone klatkowanie logujemy grupy pojedynczo. Logi rób tez na wpełni rozgrzanym silniku. Co do korekcji widac ze 3 cylinder lub pompka jest sporo słabszy ale tragedii nie ma, jesli nic sie nie dzieje nie wnikaj tylko jezdzij.
damiano8522 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 ok rozumiem jedna grupa do pomiaru..postaram sie cos tam jeszcze pomierzyc.Narazie jest ok autko sie zbiera i pali na dotyk zobaczymy. Chciałbym jeszcze dokładnie turbo zbadac..jakies sugestie??
damiano8522 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 log dynamiczny grup 3,8,10,11 Oki autko rozgrzane (przynajmniej na zegarach 90st.)po 100km trasie: http://vaglog.pl/log_223223.html http://vaglog.pl/log_223222.html http://vaglog.pl/log_223221.html http://vaglog.pl/log_223220.html
lukaszooo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Turbo ładnie wstaje, jest delikatny skok doładowania ale jest to raczej norma, ogólnie turbo pracuje ok. Przepływka tez ok choc loga 03 zrobiłes mało dokładnie ponieważ nie miałes cały czas pedału w podłodze.
damiano8522 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Turbo ładnie wstaje, jest delikatny skok doładowania ale jest to raczej norma, ogólnie turbo pracuje ok. Przepływka tez ok choc loga 03 zrobiłes mało dokładnie ponieważ nie miałes cały czas pedału w podłodze. Zgadza sie bo cos mi na droge wyskoczyło he:) a jak z tym termostatem?czyli ogolnie rzecz biorac mozna jezdzic tak?nic zlego sie nie dzieje i robota zrobiona ok?
lukaszooo Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Żeby sprawdzić termostat i czujnik temp cieczy trzeba zrobić 4 logi statyczne. Najpierw na zupełnie zimnym silniku 01-Engine: grupa 007, 17-Instruments: grupa 003. Następnie na wpełni rozgrzanym silniku 01-Engine: grupa 007, 17-Instruments: grupa 003. Jesli chcesz to wstaw logi i rzucę okiem, jesli chcesz zagłebić sie o co w tym chodzi polecam przeczytać temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/są opisy do konkretnych tabelek i łatwo to zrozumieć. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez lukaszooo
damiano8522 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Żeby sprawdzić termostat i czujnik temp cieczy trzeba zrobić 4 logi statyczne. Najpierw na zupełnie zimnym silniku 01-Engine: grupa 007, 17-Instruments: grupa 003. Następnie na wpełni rozgrzanym silniku 01-Engine: grupa 007, 17-Instruments: grupa 003. Jesli chcesz to wstaw logi i rzucę okiem, jesli chcesz zagłebić sie o co w tym chodzi polecam przeczytać temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/są opisy do konkretnych tabelek i łatwo to zrozumieć. Oki poczytam dziękuje jeszcze raz za fachową pomoc! No to mam na zimnym: http://vaglog.pl/log_223479.html http://vaglog.pl/log_223480.html i dodatkowo korekcje wtrysków na zimnym: http://vaglog.pl/log_223478.html oraz na cieplym: http://vaglog.pl/log_223502.html http://vaglog.pl/log_223501.html
lukaszooo Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 czujnik temp G62/G2 działa poprawnie, albo za krótko grzałeś albo masz walnięty termostat ale raczej termostat do wymiany. co do korekcji to nie ma tragedii, jesli nic sie nie dzieje nie wnikaj.
damiano8522 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 czujnik temp G62/G2 działa poprawnie, albo za krótko grzałeś albo masz walnięty termostat ale raczej termostat do wymiany. co do korekcji to nie ma tragedii, jesli nic sie nie dzieje nie wnikaj. ok jeszcze raz dzieki za pomoc pozdrowienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się