krzychu.aug Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam. Borykam się od pewnego czasu z problemem "wyłączającej się" turbiny, tzn. auto przyspiesza, a w pewnym momencie kompletny brak mocy. Pomaga zgaszenie silnikia i ponowne uruchomienie. Zdaża się to z reguły na rozgrzewającym się silniku i co najśmieszniejsze - w czasie powrotu z pracy na lewym ostrym łuku. 1-2-3 bieg, ok 60-70 km/h i dół - dotoczenie się do pierwszego czerwonego, ponowne uruchomienie wszystko ok. Zapieczoną zmienną geometrię turbiny wyczyściłem latem ubiegłego roku, przy okazji wymieniłem przewody podciśnieniowe, wyczyściłem przepływomierz, N75 sprawny - sprawdzany przez podmiankę. Moc znika w różnych przypadkach: np. podczas przyspieszania, jazda ze stałą prędkością, wysokie obroty - ciągnie do 4tys. i dziura. Czasem powtarza się poniższy błąd: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Logi dynamiczne: G3- http://vaglog.pl/log_222740.html G8 - http://vaglog.pl/log_222739.html G10 - http://vaglog.pl/log_222730.html http://vaglog.pl/log_222731.html http://vaglog.pl/log_222733.html G11 - http://vaglog.pl/log_222732.html http://vaglog.pl/log_222734.html G13 - http://vaglog.pl/log_222735.html http://vaglog.pl/log_222736.html http://vaglog.pl/log_222737.html G23 - http://vaglog.pl/log_222738.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się