Matrix1540 1 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Montował ktoś może jakieś wydajniejsze IC do 3.0 TDI ale nie centralny tylko w oryginalnych miejscach? Dzięki z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 też pytałem, jak grochem o ścianę. Na zagranicznych forach znalazłem info że od RS4 są wydajniejsze ale nie podchodzą p&p, dalej tematu nie badałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1540 1 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Znam kogoś kto ma od RS4 ale koszt takich Icków jest porażający, ciekawe za ile firmy tym się zajmujące mogą zrobić taki na wzór naszych tylko większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 jak każdy fabryczny śmieć, była różnica ? jest sens się w to bawić ? (pomijając cenę) do RS4 w sumie mam dostęp, mogłem oblukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1540 1 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Nie wiem, bo gość ma przelot na całym wydechu, turbo to hybryda z Q7 i te Icki z RS. Po wystrojeniu 320 KM. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez Matrix1540 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 tłumiki też przelot ? nie jest za głośno ? w Q7 siedziała wersja ABT, czyli ~+30ps, większa muszla i kute koło bardzo dużo dają na górze (niestety u mnie trochę kosztem dołu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1540 1 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 na tym nic nie słychać. chyba mu coś olej wpierdziela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1540 1 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Typowo na czarno to tylko starsze 1.9 TDI chyba kopcą (moje A6 C4 z 1Z po zrobieniu na 133 KM bez zmiany turbo przy ostrym starcie robi dym czarny jak smoła ), poza tym nasze auta mają koło 400 000 km przelotu więc ciężko żeby nic a nic go nie przepalało:) TSI potrafi łykać litr oleju na 1000 km po 80 tys. przebiegu , a patrzyć jak audi przy starcie zadziera ryjek do góry mogę cały czas:) Golf w tym czasie nic, bo mieli kołami Edytowane 30 Czerwca 2015 przez Matrix1540 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 3.0 to taki sam kocmołuch jak 1,9. ta mgiełka to nic dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix1540 1 Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Póki silnik nie wcina oleju bardziej niż wynika z np. z turbodoładowania to ja bym się nie przejmował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) mój ni ciągnie ni grama a 1,9 w szczycie znosi motorynka ma być sprawna Edytowane 6 Lipca 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się