ExeQtoR Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Witajcie, Mam ogromną prośbę o wypowiedzenie się na temat moich logów, nie są one wysokiej jakości, bo kierowca nie wiedział jak robić logi - musiałem w trakcie mówić że do końca pedał gazu itp... a właścicielowi się trochę śpieszyło... najpierw zrzut okiem na błędy na kompie VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 551 C Component: 2.7l V6/5VT G 0002 Coding: 05611 Shop #: WSC 06325 4 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 18030 - Engine Coolant Temp Signal: Implausible Signal P1622 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D53 Coding: 00060 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 881 L Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 04162 Shop #: WSC 00076 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0843324 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12 Coding: 13131 Shop #: WSC 06325 13 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 907 357 Component: LEUCHTWEITEREGLER D003 Coding: 00004 Shop #: WSC 06325 No fault code found. End ------------------------------------------------------- pytania: -> kanał 25: - zero błędów na tablicy (żadna kontrolka nie miga) - samochód normalnie odpala - zabijcie mnie teraz ale nie zwróciłem uwagi czy ma oryginalne kluczyki z audi ;-( -- DLACZEGO nie mogłem się połączyć pod ten kontroler? Czy ktoś majstrował coś przy nim? Czy ten model tak ma? -> kanał 35: - właściciel nie wie czy ma alarm ;-o no to mi odjęło mowę - TAK był bity, wskazał miejsca, -- miernik lakieru to potwierdził jak również nie doróbki w połamanych plastikach(widoczne gołym okiem), jak również dodatkowe bicie od tyłu (dobrze tyle że dach cały) Błędy skasowane !!! Czas na przejażdżkę, jak wspomniałem kumpel - potencjalny nowy nabywca, za kierownicą, a ja siedziałem sobie grzecznie z lapkiem z tyłu. Dynamiczne: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_223206.html Grupa 003, 020, 021: http://vaglog.pl/log_223207.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_223208.html dodatkowy opis: Grupa 002, 033 - log nr 1. tutaj kumpla musiałem doinformować że gaz do dechy i do odcinki, więc początek może być nie wiarygodny więc tak od 3tyś a może i wcześniej była noga w podłodze. Grupa 003, 020, 021 - nie było za bardzo możliwości technicznych na drodze i w dodatku za czym zmieniłem numery na blokach i zacząłem logować to już się rozpędzał - kiepskie zgranie nam wyszło ;/ Grupa 115, 118 - już lepiej nam wyszło dodatkowe informacje: 1. "Ja nic przy tym aucie nie robiłem" -> raczej prawda - -> tarcze biją jak u mnie koło w taczce -> zaworek odmy - oryginał 98 rocznik (tyle zapamiętałem) -> pasek od akcesorii(alternatora itp...) na wyłączonym silniku widać że rolka go wyjeżdża - robi się wyczuwalne ok 0,5mm zagłębienia na nim - więc wydaje się, że nie jest on nowy ... 2. "ten samochód stał 6 lat i dlatego ma taki przebieg" -> poniżej 180tyś ;=] 3. dlaczego kierownica ciężko chodzi: "Panie bo ma opony szerokie" to jakie on ma opony "215" 4. dlaczego tak wyje z tyłu most "bo to quattro" ;-O Wie Pan co ja Pana przewiozę moją A4 B6 z Quattro... "cisza......" 5. pedały - nie wytarte 6. kierownica i gałka biegów (skórzane) lekko wytarte 7. płyn chłodniczy - rdzawy/czerwono-brązowy, z rozdrobnionym osadem(pływającym w płynie), poza tym zbiorniczek czysty bez nalotów olejo podobnych, czy sadzo podobnych. Jak również nie wymieniany na nowy. 8. siedzenia skórzane nie po pękanie, ale widoczne są na nich znaczne zagniecenia. 9. wyświetlacz FISa - działa w około 30% reszta wylana 10. Coś pozytywnego o aucie z moich wrażeń: nowe/prawie nowe sprzęgło - bierze od samego początku ;-) 11. wskaźnik od temperatury płynu chłodzącego po przejażdżce i fakcie iż właściciel jechał nim do nas ok 150km(miał coś do załatwienia w naszej okolicy), zatrzymał się na 60st. ;-O Na koniec, po przejażdżce w kompie na szybko (bo właścicielowi się śpieszyło) - Engine: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Próba wejścia do 35 adresu - kontroler nie odpowiedział - 2 próby i zrezygnowałem ;-( sprawdzane na odpalonym silniku. Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego auta na tej podstawie, bo mi kumpel nie wierzy za bardzo że to auto to skarbonka bez dna i z 10tyś musi na dzień dobry dołożyć aby to jeździło jak należy. Nie wspominając że kazałem mu iść do kumpli z 997 czy nie jest kradziony bo mi nie spodobało się że kontroler immobilizera nie odpowiada -Ktoś może rozwiać moje wątpliwości, bo ja bazuje na mojej wiedzy z A4B6 i starego Volvo V40 z 98roku, dlatego dopytuje się tutaj, aby uchronić kumpla od wkopania się i ewentualnie może jeszcze kogoś kto napaliłby się na to auto.
gregor10 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 wszystko ok , nie ma prawa wejsc na 25 blok ,bo tam nie ma zew immo , tylko w tablicy i ecu siedzi immo ,tak ze nie ma co szukac 2 dna logi w porzadku, jest problem z doladowaniem i auto nie trzyma mocy ,ogolnie wyglada jakby ecu widzialo jakos problem i odcinalo boosta
ExeQtoR Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dzięki za informacje, bo z tym immo. to nie wiedziałem i widziałem w kilku skanach na googlach ze jest to samo ale nikt o tym nie mówił. z doładowaniem to widziałem że coś jest nie tak bo to ok 50% tego co powinno być a samochód jedzie dzięki swojej pojemności(2,7L). Przepływka też mi to podpowiadała że coś mało powietrza dostaje, ale czy tutaj wiesz ile max przepływka w zdrowej serii powinna wynosić? Gdzieś na forum znalazłem że przy 6600 obr. wyniosła 212.
gregor10 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 przeplyw 205-215g/s bedzie w porzadku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się