Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2,7biT, logi przed zakupem - S4, Q, Avant


ExeQtoR

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Mam ogromną prośbę o wypowiedzenie się na temat moich logów, nie są one wysokiej jakości, bo kierowca nie wiedział jak robić logi - musiałem w trakcie mówić że do końca pedał gazu itp... a właścicielowi się trochę śpieszyło...

najpierw zrzut okiem na błędy na kompie

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 551 C
Component: 2.7l V6/5VT G 0002
Coding: 05611
Shop #: WSC 06325
4 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
18030 - Engine Coolant Temp Signal: Implausible Signal
P1622 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 A
Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00
Coding: 0273004284
Shop #: BB 24334
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 820 043 M
Component: A4 KLIMAAUTOMAT D53
Coding: 00060
Shop #: WSC 06325
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 881 L
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15
Coding: 04162
Shop #: WSC 00076
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0843324
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 862 257
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12
Coding: 13131
Shop #: WSC 06325
13 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
35-00 - -
01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
29-00 - Short to Ground
00991 - Interior Lights
28-00 - Short to B+
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00102
Shop #: WSC 06325
No fault code found.
Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D003
Coding: 00004
Shop #: WSC 06325
No fault code found.
End -------------------------------------------------------

pytania:

-> kanał 25:

- zero błędów na tablicy (żadna kontrolka nie miga)

- samochód normalnie odpala

- zabijcie mnie teraz ale nie zwróciłem uwagi czy ma oryginalne kluczyki z audi ;-(

-- DLACZEGO nie mogłem się połączyć pod ten kontroler? Czy ktoś majstrował coś przy nim? Czy ten model tak ma?

-> kanał 35:

- właściciel nie wie czy ma alarm ;-o no to mi odjęło mowę

- TAK był bity, wskazał miejsca,

-- miernik lakieru to potwierdził jak również nie doróbki w połamanych plastikach(widoczne gołym okiem), jak również dodatkowe bicie od tyłu (dobrze tyle że dach cały)

Błędy skasowane !!!

Czas na przejażdżkę, jak wspomniałem kumpel - potencjalny nowy nabywca, za kierownicą, a ja siedziałem sobie grzecznie z lapkiem z tyłu.

Dynamiczne:

Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_223206.html

Grupa 003, 020, 021: http://vaglog.pl/log_223207.html

dodatkowy opis:
Grupa 002, 033 - log nr 1. tutaj kumpla musiałem doinformować że gaz do dechy i do odcinki, więc początek może być nie wiarygodny więc tak od 3tyś a może i wcześniej była noga w podłodze.
Grupa 003, 020, 021 - nie było za bardzo możliwości technicznych na drodze i w dodatku za czym zmieniłem numery na blokach i zacząłem logować to już się rozpędzał - kiepskie zgranie nam wyszło ;/
Grupa 115, 118 - już lepiej nam wyszło
dodatkowe informacje:
1. "Ja nic przy tym aucie nie robiłem" -> raczej prawda -
-> tarcze biją jak u mnie koło w taczce
-> zaworek odmy - oryginał 98 rocznik (tyle zapamiętałem)
-> pasek od akcesorii(alternatora itp...) na wyłączonym silniku widać że rolka go wyjeżdża - robi się wyczuwalne ok 0,5mm zagłębienia na nim - więc wydaje się, że nie jest on nowy ...
2. "ten samochód stał 6 lat i dlatego ma taki przebieg" -> poniżej 180tyś ;=]
3. dlaczego kierownica ciężko chodzi: "Panie bo ma opony szerokie" to jakie on ma opony "215"
4. dlaczego tak wyje z tyłu most "bo to quattro" ;-O Wie Pan co ja Pana przewiozę moją A4 B6 z Quattro... "cisza......"

5. pedały - nie wytarte

6. kierownica i gałka biegów (skórzane) lekko wytarte

7. płyn chłodniczy - rdzawy/czerwono-brązowy, z rozdrobnionym osadem(pływającym w płynie), poza tym zbiorniczek czysty bez nalotów olejo podobnych, czy sadzo podobnych. Jak również nie wymieniany na nowy.

8. siedzenia skórzane nie po pękanie, ale widoczne są na nich znaczne zagniecenia.

9. wyświetlacz FISa - działa w około 30% reszta wylana

10. Coś pozytywnego o aucie z moich wrażeń: nowe/prawie nowe sprzęgło - bierze od samego początku ;-)

11. wskaźnik od temperatury płynu chłodzącego po przejażdżce i fakcie iż właściciel jechał nim do nas ok 150km(miał coś do załatwienia w naszej okolicy), zatrzymał się na 60st. ;-O

Na koniec, po przejażdżce w kompie na szybko (bo właścicielowi się śpieszyło)

- Engine:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -
Próba wejścia do 35 adresu - kontroler nie odpowiedział - 2 próby i zrezygnowałem ;-(
sprawdzane na odpalonym silniku.
Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego auta na tej podstawie, bo mi kumpel nie wierzy za bardzo że to auto to skarbonka bez dna i z 10tyś musi na dzień dobry dołożyć aby to jeździło jak należy. Nie wspominając że kazałem mu iść do kumpli z 997 czy nie jest kradziony bo mi nie spodobało się że kontroler immobilizera nie odpowiada -Ktoś może rozwiać moje wątpliwości, bo ja bazuje na mojej wiedzy z A4B6 i starego Volvo V40 z 98roku, dlatego dopytuje się tutaj, aby uchronić kumpla od wkopania się i ewentualnie może jeszcze kogoś kto napaliłby się na to auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ok , nie ma prawa wejsc na 25 blok ,bo tam nie ma zew immo , tylko w tablicy i ecu siedzi immo ,tak ze nie ma co szukac 2 dna

logi w porzadku, jest problem z doladowaniem i auto nie trzyma mocy ,ogolnie wyglada jakby ecu widzialo jakos problem i odcinalo boosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje, bo z tym immo. to nie wiedziałem i widziałem w kilku skanach na googlach ze jest to samo ale nikt o tym nie mówił.

z doładowaniem to widziałem że coś jest nie tak bo to ok 50% tego co powinno być a samochód jedzie dzięki swojej pojemności(2,7L). Przepływka też mi to podpowiadała że coś mało powietrza dostaje, ale czy tutaj wiesz ile max przepływka w zdrowej serii powinna wynosić? Gdzieś na forum znalazłem że przy 6600 obr. wyniosła 212.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...