Robert West Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów. Mam mały problem z moim Audi, mianowicie przy mocniejszym dodaniu gazu zostawiam za sobą kłęby czarnego dymu. Auto wydaje mi się też trochę przymulone z dołu. Wertowałem forum już od dłuższego czasu i na myśl przychodzi mi problem z zaworem EGR, bo wg odczytów VAG korekcje i BIPy na pompkach wyglądają znośnie-ale to może niech się wypowiedzą koledzy bardziej obeznani w temacie. Z góry dziękuję! Poniżej logi statyczne z grup 003,013 i 023 http://vaglog.pl/log_223302.html Narazie nie ma kto mi pomóc w zrobieniu dynamicznych, postaram sie zrobic takowe do weekendu i wrzucic razem z BS Sorry za brak polskich znakow ale mam angielski system Pozdrawiam Edytowane 29 Czerwca 2015 przez Robert West
lukaszooo Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 tak jak pisałes korekcje i bipy są ok, reszte zobaczymy w dynamicznych. Odrazu powiem ci zebys logował grupy pojedynczo od 1500-4500 pedał cały czas w podłodze. Zrób dynamicznie: 3,7,8,10,11 BS: 3,11 statycznie dorób jeszcze 4
Robert West Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Witam ponownie Na razie statyczna 004 http://vaglog.pl/log_223899.html dziś jeszcze wrzucę dynamiczne, BS może mi się uda jutro zrobić bo coś mi VCDS nie chce współpracować bez rejestracji Pozdro Edit: doszły dynamiczne, jakby jakaś była do poprawki zrobię najszybciej jak się da 003 http://vaglog.pl/log_223919.html 007 http://vaglog.pl/log_223920.html 008 do poprawki ;/ 010 http://vaglog.pl/log_223921.html 011 http://vaglog.pl/log_223922.html Edytowane 4 Lipca 2015 przez Robert West
lukaszooo Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 patrząc na to po sporej ilosci alkoholu to turbo późno wstaje
Robert West Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 Też mnie to zdziwiło, po urlopie na pierwszy ogień idą wężyki od podciśnienia i sprawdzę zawoek n75. To turbo tłumaczy niemoc mojego auta. Łukasz-a jak według Ciebie wygląda reszta parametrów?
lukaszooo Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Synchro ok, przepływka wydaje sie ok choć narazie z dołu za mało mierzy powinno byc ok 1250 u ciebie jest 1100 ale jest to zwiazane ze słabym doładowaniem więc wydaje mi sie ze przepływka jest ok, optymalne doładowanie masz dopiero przy 2900rpm a powinno byc przy ok 1900rpm. Masz duzy problem z doładowaniem kazdy w ciemno wymienia wężyki ale czy to ma sens ...... Wakuometrem w ciagu 10 min moge sprawdzić szczelność podcisnienia i znalesc ewentualną dziure. N75 sprawdza sie również wakuometrem przez podłączenie go zamiast gruszki turba i logowaniem grupy 11BS odrazu sprawdza sie czy minimalne podcisnienie jest ok.
Robert West Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) Wakuometru nie posiadam, ale widzę, że przy TDI będzie warto się w niego zaopatrzyć. Jak tylko dojdę do ładu z VCDSem to wrzucę BS. NIe chcę na razie za dużo rozgrzebywać auta, bo za niedługo śmigam na urlop i do powrotu musi poczekać na jakiekolwiek operacje .BTW, coś przestał ostatnio kopcić, nie wiem czemu. Po ściągnięciu wężyka z egr nie ma wielkich zmian poza checkiem na desce auto jeżdziło tak samo. O bieżących postępach będę regularnie informował, jeśli znajdę rozwiązanie-podzielę się nim także. Dzięki i pozdrawiam Edit: BS grupy 11 http://vaglog.pl/log_224065.html Edytowane 6 Lipca 2015 przez Robert West
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się