Skocz do zawartości

Robert West

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Robert West

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Bicester

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

409 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Robert West

0

Reputacja

  1. Dzieki, na VA0 weszło kodowanie, jest Battery OK, tylko pokazuje mi 75Ah (wczoraj przed trasą było 54). Będę to próbował rozwiązać w ten weekend. Da się ręcznie wpisać pojemność w adaptacjach? I jeszcze pytanko- ile powinno wynosić ładowanie ? Bo u mnie napięcie baterii podczas pracy na jałowym utrzymuje się ok 13.6-13.7 wiec chyba ok. Poniżej screen z vcds z parametrami EDIT: Po lekturze forum znalazłem, gdzie jest problem. Wygląda na to, że dopadła mnie klątwa kabla od alternatora. Na altku ładowanie 14.6, na terminalu 13.4 - założę bypass i wtedy posprawdzam parametry.
  2. Dzieki, ale nie chce przyjac tego kodu - tzn w tescie wszystko w porzadku ale nie mozna zapisac. Udalo mi sie zakodowac Varte 110A i juz pokazuje Battery OK, tylko dziwne, ze tylko 56Ah a nie 110 przy naladowaniu 85%
  3. Witam. Dziś padło na mnie - po pracy auto trup, zero prądu. Zakupiłem od razu nowe aku z parametrami takimi, jakie były czyli 110Ah 850A z Exide Kodowałem wg schematu czyli 8K0.....F TU3 2020111901 zaakceptowało kodowanie, tylko że pojemność pokazuje mi 74Ah zamiast 110 i w blokach pomiarowych jest Not OK ( not adapted). Próbowałem wbić stary BEM z Varty (twarda sztuka, od nowości 12 lat wytrzymała- kod w załączniku) i ciagle wyskakuje mi, że numer musi mieć dokładnie 26 znaków heksadecymalnych. Ma ktoś może BEM dla Exide 110A? Czy może parametry po jakimś czasie zaczną pokazywać normalne wartości. Przy okazji sprawdziłem napięcie ładowania w blokach i było 13.5 (13.7 bez świateł), a poziom naładowania 84%. Nie jest to zbyt nisko czy tak ma być? pozdrawiam
  4. Dev, ile kosztowałyby u Ciebie zaciski z jarzmami do swapa na 320mm regenerowane? Masz coś na stanie obecnie?
  5. Widzę temat rzeka z tym pukaniem, u mnie to samo. Zawieszenie sprawdzane u 2 mechaników, 2x przegląd plus raz tylko i wyłącznie zawieszenie i nic - wszystko wg nich w porządku. Jedyna uwaga z ASO Audi to minimalny luz na końcówce drążka bez zalecenia wmiany(?). Stuk występuje tylko z lewej strony przy przejeździe przez drobne nierówności ( na dużych dziurach potrafi być cisza - i bądź tu mądry... zastanawiam się, czy nie wymienić lewej końcówki i drążka w ciemno i czy to coś da
  6. U mnie CDHB od około 14kkm, na pierwszym oleju ubyła kreska, teraz 9kkm od wymiany ciągle max pomimo castrola- może przez to, że silnik się układał. Poza tym silnik całkiem przyjemny, aczkolwiek trochę Nm więcej z dołu by się przydało. Jak na chwilę obecną jestem z tego silnika bardzo zadowolony. Obawiałem się na początku TFSI, ale chyba nie taki diabeł straszny.
  7. 1.8 TFSI CDHB - jazda 90% miasta, krótkie odcinki 3-5km na raz od 10.8-12, zależy od ilości postojów z włączonym silnikiem. Ogółem nie ma tragedii.
  8. Robert West

    ILE OLEJU WCHODZI

    Witam. Ja też mogę polecić ten silnik. Nagrzewa się błyskawicznie, nawet w porównaniu do innych benzyn, które miałem wcześniej. Osiągi spoko, chociaż 2.0 byłby lepszy Spalanie jak to krótkie odcinki- 11-12 zima, obecnie 10,8 ( liczone z tankowań). Myślę, że w mieście będzie Ci ciężko zejść poniżej 10, bo jednak auto swoje waży, no i jednak zachęca żeby ten gaz wcisnąć mocniej Jeżeli o krótkie odcinki chodzi, to o ile będziesz zmieniał olej regularnie i adekwatnie do niższych przebiegów, traktował turbo tak jak trzeba, to nic nie powinno się stać ( u mnie też 90% miasta, ale średnio 1000km miesięcznie i mniej więcej raz w tygodniu jakaś krótka trasa i wszystko jak w zegarku) Łańcuch i napinacz- chyba tylko prewencyjna wymiana może zapobiec awarii. Pierścienie- JawoR36 streścił wszystko i to chyba najważniejszy punkt tego silnika
  9. Witam Oryginalnie siedziały Sachsy i takie tez wstawiłem ( do zawieszenia 1BE 313 366) i poprawa jest znaczna. Pozdrawiam
  10. Witam kolegów Podepnę się pod temat. Jakie amorki podejdą do B8 sedan Sline, zawiecha wg wlepy 1BE. (chodzi mi o tył- widzę, że jeden jest zapocony więc czas wymienić) Mógłby się ktoś wypowiedzieć o Monroe? Czy tylko Sachs? Pozdrawiam
  11. Stachu_1991slu ,masz ramiona do AeroTwin, montowane od MY 2004; na które właśnie wszyscy modyfikują ze starych z systemem klik Jeśli koniecznie chcesz zmienić, to pewnie znajdzie się ktoś na forum chętny na wymianę za swoje stare
  12. NIestety nie dysponowałem ropownicą, ale mam strzykawke 100ml, użyłem wężyka z końcówką, który mi został po środku Wurth do czyszczenia parownika-bardzo ładnie rozpylał. Do płukania i IPY ten sam zestaw. Troche to uciążliwe, co chwile napełnianie strzykawki-ale najważniejsze jest, że przyniosło oczekiwany skutek
  13. Potwierdzam-IPA działa cuda Ja u siebie w walce ze szczuroaromatem zrobiłem tak: 1. dziurka przed parownikiem, nawiew max, econ i lo i po kolei -kostka zmywarki (rozpuszczona w ciepłej wodzie, nie cała ) -spłukanie ciepłą wodą -IPA ładnie sobie wszystko wypłynęło pod autem 2. Spryskanie wentylatora IPA 3. suszenie parownika 4. po kilku dniach, gdzie mimo wszystko smród prawie zniknął, zapodałem granat Liqui Moly przy zdjętym schowku, żeby ładnie zaciągało Narazie jest ok, zobaczymy po zimie Kilka uwag ode mnie *suszenie parownika nie jest ściemą-jak nie wierzycie załączcie econ po dłuższej trasie i zwiększcie nawiew-powietrze wilgotne jak stara szmata-więc lepiej żeby ta wilgoć sobie odparowała niż się kisiła na parowniku- a potem wali jak z klatki ze szczurami *instrukcja na LM jest bardzo szczegółowa i objaśnia bardzo dobrze o co kaman-pewnie stąd się brała "nieskuteczność" innych granatów, bo nie było tam nic o niezałączaniu klimy i suszeniu parownika PRZED i PO granacie
  14. Ściągacz jakikolwiek, który podejdzie-bez tego ani rusz, bo działasz przy przedniej szybie-więc lepiej nic nie uszkodzić niechcący. Ja w moim B6 wymieniłem na ramiona z B7, dopadłem na złomie tu w UK za całe 16 funtów z dobrymi wycieraczkami, gdzie na ebayu idą po 80 i więcej (używki, same ramiona) mod kosztował mnie taniej niż nowe pióra do starych ramion Wg mnie lepiej jest wymienić całe ramiona. No i Aero lepiej się prezentują
  15. I u mnie wymieniony, mam nadzieję, że humory kontrolek teraz się skończą. Przy okazji umiejscowienie tego czujnika mnie zdziwiło-myślałem, że jest bezpośrednio przy pedale, a tu zonk-schowany całkiem po lewej stronie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...