Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 tdi AVF prośba o analize logów-problem z EGR?


Robert West

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Mam mały problem z moim Audi, mianowicie przy mocniejszym dodaniu gazu zostawiam za sobą kłęby czarnego dymu. Auto wydaje mi się też trochę przymulone z dołu. Wertowałem forum już od dłuższego czasu i na myśl przychodzi mi problem z zaworem EGR, bo wg odczytów VAG korekcje i BIPy na pompkach wyglądają znośnie-ale to może niech się wypowiedzą koledzy bardziej obeznani w temacie. Z góry dziękuję!

Poniżej logi statyczne z grup 003,013 i 023

http://vaglog.pl/log_223302.html

Narazie nie ma kto mi pomóc w zrobieniu dynamicznych, postaram sie zrobic takowe do weekendu i wrzucic razem z BS

Sorry za brak polskich znakow ale mam angielski system

Pozdrawiam

Edytowane przez Robert West
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałes korekcje i bipy są ok, reszte zobaczymy w dynamicznych. Odrazu powiem ci zebys logował grupy pojedynczo od 1500-4500 pedał cały czas w podłodze. Zrób dynamicznie: 3,7,8,10,11 BS: 3,11 statycznie dorób jeszcze 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Na razie statyczna 004

http://vaglog.pl/log_223899.html

dziś jeszcze wrzucę dynamiczne, BS może mi się uda jutro zrobić bo coś mi VCDS nie chce współpracować bez rejestracji

Pozdro

Edit: doszły dynamiczne, jakby jakaś była do poprawki zrobię najszybciej jak się da

003

http://vaglog.pl/log_223919.html

007

http://vaglog.pl/log_223920.html

008

do poprawki ;/

010

http://vaglog.pl/log_223921.html

011

http://vaglog.pl/log_223922.html

Edytowane przez Robert West
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc na to po sporej ilosci alkoholu to turbo późno wstaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to zdziwiło, po urlopie na pierwszy ogień idą wężyki od podciśnienia i sprawdzę zawoek n75. To turbo tłumaczy niemoc mojego auta.

Łukasz-a jak według Ciebie wygląda reszta parametrów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro ok, przepływka wydaje sie ok choć narazie z dołu za mało mierzy powinno byc ok 1250 u ciebie jest 1100 ale jest to zwiazane ze słabym doładowaniem więc wydaje mi sie ze przepływka jest ok, optymalne doładowanie masz dopiero przy 2900rpm a powinno byc przy ok 1900rpm.

Masz duzy problem z doładowaniem kazdy w ciemno wymienia wężyki ale czy to ma sens ...... Wakuometrem w ciagu 10 min moge sprawdzić szczelność podcisnienia i znalesc ewentualną dziure. N75 sprawdza sie również wakuometrem przez podłączenie go zamiast gruszki turba i logowaniem grupy 11BS odrazu sprawdza sie czy minimalne podcisnienie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wakuometru nie posiadam, ale widzę, że przy TDI będzie warto się w niego zaopatrzyć. Jak tylko dojdę do ładu z VCDSem to wrzucę BS. NIe chcę na razie za dużo rozgrzebywać auta, bo za niedługo śmigam na urlop i do powrotu musi poczekać na jakiekolwiek operacje .BTW, coś przestał ostatnio kopcić, nie wiem czemu. Po ściągnięciu wężyka z egr nie ma wielkich zmian poza checkiem na desce auto jeżdziło tak samo.

O bieżących postępach będę regularnie informował, jeśli znajdę rozwiązanie-podzielę się nim także.

Dzięki i pozdrawiam

Edit:

BS grupy 11

http://vaglog.pl/log_224065.html

Edytowane przez Robert West
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...