Jump to content
IGNORED

1.9 tdi AVF prośba o analize logów-problem z EGR?


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam wszystkich forumowiczów. Mam mały problem z moim Audi, mianowicie przy mocniejszym dodaniu gazu zostawiam za sobą kłęby czarnego dymu. Auto wydaje mi się też trochę przymulone z dołu. Wertowałem forum już od dłuższego czasu i na myśl przychodzi mi problem z zaworem EGR, bo wg odczytów VAG korekcje i BIPy na pompkach wyglądają znośnie-ale to może niech się wypowiedzą koledzy bardziej obeznani w temacie. Z góry dziękuję!

Poniżej logi statyczne z grup 003,013 i 023

http://vaglog.pl/log_223302.html

Narazie nie ma kto mi pomóc w zrobieniu dynamicznych, postaram sie zrobic takowe do weekendu i wrzucic razem z BS

Sorry za brak polskich znakow ale mam angielski system

Pozdrawiam

Edited by Robert West
Posted

tak jak pisałes korekcje i bipy są ok, reszte zobaczymy w dynamicznych. Odrazu powiem ci zebys logował grupy pojedynczo od 1500-4500 pedał cały czas w podłodze. Zrób dynamicznie: 3,7,8,10,11 BS: 3,11 statycznie dorób jeszcze 4

Posted (edited)

Witam ponownie

Na razie statyczna 004

http://vaglog.pl/log_223899.html

dziś jeszcze wrzucę dynamiczne, BS może mi się uda jutro zrobić bo coś mi VCDS nie chce współpracować bez rejestracji

Pozdro

Edit: doszły dynamiczne, jakby jakaś była do poprawki zrobię najszybciej jak się da

003

http://vaglog.pl/log_223919.html

007

http://vaglog.pl/log_223920.html

008

do poprawki ;/

010

http://vaglog.pl/log_223921.html

011

http://vaglog.pl/log_223922.html

Edited by Robert West
Posted

patrząc na to po sporej ilosci alkoholu to turbo późno wstaje :)

Posted

Też mnie to zdziwiło, po urlopie na pierwszy ogień idą wężyki od podciśnienia i sprawdzę zawoek n75. To turbo tłumaczy niemoc mojego auta.

Łukasz-a jak według Ciebie wygląda reszta parametrów?

Posted

Synchro ok, przepływka wydaje sie ok choć narazie z dołu za mało mierzy powinno byc ok 1250 u ciebie jest 1100 ale jest to zwiazane ze słabym doładowaniem więc wydaje mi sie ze przepływka jest ok, optymalne doładowanie masz dopiero przy 2900rpm a powinno byc przy ok 1900rpm.

Masz duzy problem z doładowaniem kazdy w ciemno wymienia wężyki ale czy to ma sens ...... Wakuometrem w ciagu 10 min moge sprawdzić szczelność podcisnienia i znalesc ewentualną dziure. N75 sprawdza sie również wakuometrem przez podłączenie go zamiast gruszki turba i logowaniem grupy 11BS odrazu sprawdza sie czy minimalne podcisnienie jest ok.

Posted (edited)

Wakuometru nie posiadam, ale widzę, że przy TDI będzie warto się w niego zaopatrzyć. Jak tylko dojdę do ładu z VCDSem to wrzucę BS. NIe chcę na razie za dużo rozgrzebywać auta, bo za niedługo śmigam na urlop i do powrotu musi poczekać na jakiekolwiek operacje .BTW, coś przestał ostatnio kopcić, nie wiem czemu. Po ściągnięciu wężyka z egr nie ma wielkich zmian poza checkiem na desce auto jeżdziło tak samo.

O bieżących postępach będę regularnie informował, jeśli znajdę rozwiązanie-podzielę się nim także.

Dzięki i pozdrawiam

Edit:

BS grupy 11

http://vaglog.pl/log_224065.html

Edited by Robert West

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...