oneb Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 dwa tygodnie temu regenerowałem magiel i prawie wszystko grało do dziś.prawie bo zostały stuki przy lekkim kręceniu na postoju??? natomiast dzisiaj zabrakło wspomagania w jedną stronę(lewą). w prawą kiewownica obraca się bardzo lekko i płynnie ,ale za to powrót to koszmar.straszny opór .zgrzyt i buczenie od początku powrotu,co to się dzieje koledzy??? oczywiście mam gwarancję i jutro się tam udam ale chcialbym znać waszą opinnie.
oneb Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 Może płyn uciekł? to nie płyn,sytuacja opanowana a przyczyną byłajakaś uszczelka,teflon,jak wyraził się mechanik.wymienili,oczywiście w ramach gwarancji i po sprawie.ale coś mi się zdaje że to ne koniec przygód z tą regenerowaną maglownicą. co sądzicie o tych regeneracjach?
BeyerBrown Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) http://autokult.pl/10213,regeneracja-przekladni-kierowniczej-w-praktyce-poradnik "Regeneracja maglownicy, niestety, nie zawsze oznacza to samo. Wiele jest warsztatów, które żerując na niewiedzy klientów, przeprowadzają jedynie wymianę uszczelniaczy. Niekiedy i ta czynność nie jest wykonywana poprawnie, co skutkuje ponowną awarią i dodatkowymi kosztami." Tyle odnośnie pytania... http://www.ksiezarek.com/web.n4?go=17 http://www.autowspomaganie.pl/regeneracja.html Edytowane 2 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się