oneb Posted June 30, 2015 Posted June 30, 2015 dwa tygodnie temu regenerowałem magiel i prawie wszystko grało do dziś.prawie bo zostały stuki przy lekkim kręceniu na postoju??? natomiast dzisiaj zabrakło wspomagania w jedną stronę(lewą). w prawą kiewownica obraca się bardzo lekko i płynnie ,ale za to powrót to koszmar.straszny opór .zgrzyt i buczenie od początku powrotu,co to się dzieje koledzy??? oczywiście mam gwarancję i jutro się tam udam ale chcialbym znać waszą opinnie.
oneb Posted July 2, 2015 Author Posted July 2, 2015 Może płyn uciekł? to nie płyn,sytuacja opanowana a przyczyną byłajakaś uszczelka,teflon,jak wyraził się mechanik.wymienili,oczywiście w ramach gwarancji i po sprawie.ale coś mi się zdaje że to ne koniec przygód z tą regenerowaną maglownicą. co sądzicie o tych regeneracjach?
BeyerBrown Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 (edited) http://autokult.pl/10213,regeneracja-przekladni-kierowniczej-w-praktyce-poradnik "Regeneracja maglownicy, niestety, nie zawsze oznacza to samo. Wiele jest warsztatów, które żerując na niewiedzy klientów, przeprowadzają jedynie wymianę uszczelniaczy. Niekiedy i ta czynność nie jest wykonywana poprawnie, co skutkuje ponowną awarią i dodatkowymi kosztami." Tyle odnośnie pytania... http://www.ksiezarek.com/web.n4?go=17 http://www.autowspomaganie.pl/regeneracja.html Edited July 2, 2015 by BeyerBrown
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now