petrus Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Po skończonej pracy wsiadłem do auta odpaliłem i włączyłem klime by szyby odparowały( na zewnątrz było coś koło 4 stopni) ruszyłem i po około 500 metrach zapaliła mi sie kontrolka oleju, natychmiast sie zatrzymałem by sprawdzic co sie dzieje, okazało że olej leci ciurkiem gzieś z pod misy, po pięciu minutach pozbyłem sie chyba całego oleju. Może ktoś z kolegów zdiagnozować co do cholery mogło sie stać? Nigdzie nie uderzyłem misą czy coś takiego, stało sie to godzine temu i jest noc, auto sciągne dopiero jutro w południe, a jestem ciekaw jakie koszta sie szykują. Jeśli mógłby ktoś z Was powiedzieć o co może chodzić to byłbym bardzo wdzięczny, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Jedyne co w Twoim przypadku możesz zrobić to auto na podnośnik lub kanał i patrzeć skąd leje się olej. Jeżeli nie widać to użyj zmywacza do hamulców, umyj silnik, zalej oliwą i szukaj wycieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Po wstępnych ogledzinach stwierdziłem że wyciek jest gdzieś z okolic filtra oleju, czy jest możliwe by filtr oleju sie w jakiś sposób uszkodził żeby nastąpił taki duży wyciek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOMEZ Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 mam ten sam problem ale zdiagnozowałem ze leci z pod czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Cholera, mechanik powiedział mi że wydmuchnęło uszczelkę z pod głowicy :shocked:ale nie chce mi sie za bardzo w to wierzyć, zawsze dbałem o auto, nigdy go nie piłowałem na zimnym, olej był wymieniany zawsze w terminie, a tu taka niespodzianka, czy jest możliwe by na zimnym silniku po przejechaniu 500 metrów wydmuchnęło uszczelkę? co o tym sądzicie? dodam że zrobiłem 40 000 km i nie brał grama oleju, nigdy go też nie przegrzałem. Więc jakie mogą być jeszcze przyczyny wydmuchnięcia uszczelki [br]Dopisany: 01 Listopad 2008, 02:15_________________________________________________dodam jeszcze że auto nie straciło mocy ani nie miało falujących obrotów, po prostu wlałem ze 3 litry oleju by dojechać do mechanika(ok. 2 kilometrów) i gdy przyjechałem od razu zajrzałem pod spód samochodu i już nic nie leciało, bardzo dziwne bo dzień wcześniej po 500 metrach wy***przył chyba cały olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Może chłodniczka olejowa się rozszczelniła i pociekł olej,jest ona razem z filtrem a gdy wydmucha uszczelkę pod głowicą to od razu tak dużo oleju nie wyrzuci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 No mi sie też tak wydaje, ale mechanik twierdzi że to uszczelka i cholera nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 zmienić mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Zmień mechanika widać,że chyba się nie zna koleś jak.Nie miałbyś uszczelki to po 5min napewno olej byłby,bo on nie cieknie tak że odrazu lampka i zero oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Jeżeli olej wyleciał w na przestrzeni 500 metrów to musiała go wywalić pompa oleju pod ciśnieniem czyli do sprawdzenia filtr, czujnik, chłodniczka. Z uszczelki pod głowicą cieknie wolniej. A jak koleś nie umył najpierw silnika w celu odnalezienia miejsca wycieku tylko od razu wymiana uszczelki pod głowica to naprawdę zmień mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrus Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Dzięki koledzy, chyba tak zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Sprawdz czy nie odkrecil sie filtr oleju! Mi raz sie zdarzylo i wtedy pompa wywala caly olej na zewnatrz..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się