Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po wymianie rozrządu nie ma mocy i głośno chodzi.


marcelinho

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze przy zdejmowaniu paska rozrządu konieczne jest sprawdzenie kąta wtrysku!

Różne paski, różne stopnie ich zużycia, być może różne delikatne odchyłki przy naciąganiu napinacza i kąt będzie inny.

Z resztą co to za znajomy, co nawet nie sprawdził rozrządu na znaki? Producent wyraźnie mówi: po złożeniu rozrządu obrócić silnikiem 2-3 razy, sprawdzić znaki i naciąg napinacza. Później sprawdzenie VAGiem.

Bez wiedzy i narzędzi diagnostycznych niech ten człowiek naprawia maluchy bądź polonezy a nie dotyka się do 1.9 TDI. Bo później słychać, że to, że tamto nie działa. To, że silnik stary nie znaczy, że młotkiem się go naprawia.

W silnikach 1.9 TDI na pompie robiłem rozrząd grubo ponad 100 razy (może i ponad 200, głównie przy wyciąganiu i uszczelnianiu pomp) i stosując się do zaleceń producenta nie było problemów z ustawieniem rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...