kubix9417 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam, posiadam felgi na swojej a3 s-linowe 5x100 et 38 7.5j z oponami 225/45/17.Chcialbym zalozyc ten zestaw do audi a4 b6, gdzie oryginalne rozmiary to 5x112 et42 7j 16". Zakładam ze moze i to ET bedzie ok, lecz nie mam miejsca na adapter. Jak myslicie? Czytałem nawierceniu piasty. Prosze o jakies sugestie co w tym momencie najlepiej zrobic. Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam
afroo. Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Jedyne teoretyczne wyjście to adapter 5x112->5x100, a to minimum 20mm, co przy et 38 już odpada. Nie ma sensu kombinować.
Mateuszek1001 Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Piastę zostaw w spokoju. Jest możliwość zastosowania dystansów które pierwsze montuje sie do piasty a do nich dopiero felgi, byłaby też możliwość zastosowania srub pływających, o ile otwór centrujący nie stanowi problemu tak z rozstawem jest troche gorzej. Sam osobiście skłaniałbym sie do zastosowania pierwszej opcji jeśli byłaby oczywiście możliwość zastosowania dystansu, na który Ty z tego co piszesz nie możesz sobie pozwolić.
kubix9417 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 a jak wygladaloby nawiercenie otworów w alusach? szkoda mi sprzedawac tego bo niecaly rok temu byly malowane kolor z palety bugatti... chcialbym je jakoś ubrać na nowe autko
afroo. Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Jak były malowane i regenerowane to sprzedaj za uczciwy pieniądz i poszukaj coś co pasuje do A4.
kubix9417 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) wiem, za uczciwe jak za uczciwe, ale nie zwroci mi sie regeneracja ich i czas spedzony w garazu, bo robilem je starannie ogolnie mialy mi dlugo posluzyc ae natrafila sie okazja na a4...a co z nawierceniem otworów? gdy wpisze w internecie te aluski to sa modele z dwoma rozstawami.. kombinował już ktos coś?edit: obok mnie jest dosc duzy zaklad ślusarski, znam dobrze wlasciciela kumaty czlowiek w tych sprawach, tylko jak mu przedstawic rozmiar srob 5x112 ma ktos jakis rysunek techniczny? Edytowane 10 Lipca 2015 przez kubix9417
dean Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 jest sens kombinować i narażać siebie i innych na niebezpieczeństwo?
Fido Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 a jak wygladaloby nawiercenie otworów w alusach? Weź daj sobie z tym spokój. Sprzedaj je i kup takie jakie mają być.
kubix9417 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 a te aluski co w internecie posiadaja dwa rozmiary to jakim sposobem sa one bezpieczne?
dean Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 To porównaj sobie jak wyglądają. Są fabrycznie przystosowane a nie żeby pan Antek sobie wywiercił 5 dziur i wiśta wio. Równie dobrze możesz na trytytki dać i ten sam efekt będzie.
kubix9417 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 aha to az tak nie.. a widze na internecie sa oferty firm ktore robia nowe nawierty śrub
dean Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Przeczytałem kilka postów z innego forum gdzie piszą, że się da to zrobić. Zalewają stare otwory i nawiercają nowe zatem malowanie trafi szlag. Poza tym to są jakieś koszta. Do tego to jest firma specjalizująca się w tym a nie sąsiad. Pozostaje kwestia bezpieczeństwa bo jednak ingerencja w felgę jest. Ja bym się bał na takich wydumkach jeździć. Edytowane 10 Lipca 2015 przez dean
kubix9417 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Opublikowano 10 Lipca 2015 No to tak tak, w sumie racja ze przy zalaniu felga nabiera temp i szlak trafi wszystko, więc nie ma sensu. Pozostaje sprzedać ale jak patrze na ogłoszenia to 800 zł a ja tyle zapłaciłem za malowanie z lakierem.... ajaj jestem w d*pie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się