MatrixXXL 1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Witam. Pacjent a4b6 2003r 163km, ostatnio coraz częściej ciężko odpala na ciepłym. Czasem dopiero za drugim razem. Od czego zacząć diagnozę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tipmaniak 2 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Może czujnik położenia wału albo jak on sie zwie po wachowemu On znajduje sie tam gdzie rozrząd; ) A może paliwo ci zle dawkuje ? A na zimnym odpala normalnie? Oglądałeś kat synchronizacji rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatrixXXL 1 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Na zimnym jest ok. Nikt nie pomoże? Jakie bloki sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Rozrusznik do regeneracji. Za wolno o kręci i komputer paliwa nie poda aż uzyska jakieś tam obroty. Na zimnym ma dużą dawkę paliwa i pali od strzała. Norma w 2.5 albo korektę map trzeba zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatrixXXL 1 Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Da się jakoś sprawdzić czy to wina rozrusznika czy regenerować w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viwaldi 1 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Miałem coś podobnego na wiosnę. Wiedziałem o starym akumulatorze. Wymieniłem i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes870 0 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Da sie sprawdzić, jedź do obeznanego elektronika i Ci sprawdzi bez wyjmowania sprawdzając jaki stawia opór, jaki pobiera prad etc i przy okazji sprawdzi aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatrixXXL 1 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Ok. Dzięki za info. Aku też już ma parę latek to zacznę od niego. Koledzy jako że brak u mnie ogarnietych elektryków, a i rzadko w domu bywam. Sprawdziłem ładowanie i tak wynosi ono ok, 13,6 jak włącze ksenon i klime to spada do 13,2. Alternator zmieniałem ok 1 temu na nowy orginał. Czyli wychodziło by że aku do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A przy około 2000 obr ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatrixXXL 1 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A przy około 2000 obr ile? 13.15v przy klimie i ksenon, 13.76 bez klimy i ksenona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Szału nima. Podmienić od kogoś akumulator i jak nie ma zmian na lepsze to pewnie regulator ze szczotkami do wymiany. A jak się poprawi to akumulatora wina. Około 14,4 powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozunia13 0 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Mozesz miec tez problemy z instalacja, u mnie cos kradlo prad i tez mialem z tym problem winny okazal sie wzmacniacz ktory sie nie wylaczal bo mial zwarcie na gnd. Odlaczony wzmak i problem znikl Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się