Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza błędów


siwak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako ze nie dawno zakupiłem swoje pierwsze audi B7 1.8T wiec nie jestem jakoś dobry w analizie błędów. Znajomy wykasował wszystkie i po tygodniu pojawiło się to

16804 - Catalyst System; Bank 1

P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)

P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake)

P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - Intermittent

Dodam ze auto ma instalacje LPG i od zakupu czyli ok 3 tyg jak na razie nie ma żadnego problemu z autem nic się nie wyświetla odpala bez problemu.

Edytowane przez siwak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako ze nie dawno zakupiłem swoje pierwsze audi B7 wiec nie jestem jakoś dobry w analizie błędów. Znajomy wykasował wszystkie i po tygodniu pojawiło się to

16804 - Catalyst System; Bank 1

P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)

P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake)

P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - Intermittent

Dodam ze auto ma instalacje LPG i od zakupu czyli ok 3 tyg jak na razie nie ma żadnego problemu z autem nic się nie wyświetla odpala bez problemu.

16804 - błąd niskiej wydajności katalizatora, instalcja lpg do regulacji bądź katalizator stracił juz swoją funkcję jesli tak jest błąd będzie się pojawiał co kilkadziesiąt km i zapalał chcek.

17700 - błąd termostatu elektrycznego, tymczasowy, do sprawdzenia wtyczka i gniazdo przy elektrycznym termostacie czy jest dobre połaczenie

16396- błąd działania zmiennych faz rozrządu, przyczyn moze być sporo, trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu i działania napinacza w blokach 090-093, napinacz może być uszkodzony ew. słabe ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za rozjaśnienie autem zrobiłem juz ok 2 tys km żaden chcek się nie zapalił ale można sprawdzić instalacje LPG czy wszystko jest oki spalanie średnie 10-10,5 l. Co do termostatu to obecnie jest problem z ogrzewaniem słabo działa brak gorącego powietrza tylko lekko ciepłe temp na blacie równo 90 Co do rozrządu tp był zmieniany 10 tys km temu i teraz pytanie czy jest to zrobione ze sztuką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...