themOn 2 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Witam, wymieniłem niedawno pompę ponieważ stara odmówiła posłuszeństwa. Problem z buczeniem ustąpił ale zastanowił mnie płyn w zbiorniku oleju, który po zapaleniu samochodu cały czas pracuje pod ciśnieniem, obojętne czy ruszam kierownicą czy nie widać jak płyn w zbiorniczku sobie krąży. Zaglądałem do innych audiczek i tam płyn stoi w miejscu ( no może widać na nim niewielki ruch podczas kręcenia kierą), czy winę za taki stan rzeczy może ponosić uszkodzony zawór zwrotny w maglownicy? Przed wymiana pompy sytuacja w zbiorniczku wyglądała tak samo + tworzące się bańki i piana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arson15 0 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 też tak mam, wymienilem najpierw pompe i jest to samo zakupilem już przekładnie ale nie mam kiedy wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 a jaki tam masz zawór zwrotny hm? pierwszy raz słysze o czymś taki w maglu...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
themOn 2 Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 a jaki tam masz zawór zwrotny hm? pierwszy raz słysze o czymś taki w maglu...... Ten: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 to nie jest zawór tylko zwykły powrót do zbiorniczka ktos sie rozpedził i tak to nazwał a jest to zwykła drązona sruba z otworem z boku zawór jak sama nazwa mówi coś zamyka i otwiera tam nic takiego nie ma jedyny zawór jaki jest w tym układzie to zawór przelewowy (bądz jak kto woli zawór cisnieniowy który ustala stałe ciśnienie w układzie) ale on umiejscowiony jest w pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
themOn 2 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 to nie jest zawór tylko zwykły powrót do zbiorniczka ktos sie rozpedził i tak to nazwał a jest to zwykła drązona sruba z otworem z boku zawór jak sama nazwa mówi coś zamyka i otwiera tam nic takiego nie ma jedyny zawór jaki jest w tym układzie to zawór przelewowy (bądz jak kto woli zawór cisnieniowy który ustala stałe ciśnienie w układzie) ale on umiejscowiony jest w pompie zamowilem ten wynalazek w aso - koszt 14zł, warto przetestowac czy cos to da. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 nic nie da zwykła sruba 6 to jest podobna rzecz ale prawdopodobnie ma jak zwykle inny gwint zeby nie pomylić tłoczenia z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
themOn 2 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 nic nie da zwykła sruba 6 to jest podobna rzecz ale prawdopodobnie ma jak zwykle inny gwint zeby nie pomylić tłoczenia z powrotem zwykla sruba to nie jest bo wyglada tak: i przepuszcza tylko w jedna stronę( w środku jest kulka na sprężynie) Wymieniłem to ustrojstwo i efekt jest taki, że płyn w zbiorniczku zapierdziela jeszcze bardziej. No nic, trzeba szukać jakiegoś fachowca od wspomagania w kraku co to obejrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 taaaaa.....juz wiem co to jest :wallbash: to faktycznie jest zawór zwrotny :notworthy: zwracam honor śruba nr 8 i 6 ma taki sam gwint a tylko po to aby nie podłaczyć odwrotnie układu i żeby go nie rozp.........o, rozbierałem juz kilka magli ale nie widziałem tego ustroństwa :confused4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-Depta 0 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 W dniu 30.10.2008 o 06:24, themOn napisał: Ten: Panowie, odkopuje temat: Mam duże problemy wymianą tej śruby/zaworu jednokierunkowego. Nie mam kluczy żeby się tam dostać od spodu samochodu, to samo przez otwór w nadkolu, próbuję wkręcać palcami ale nie wychodzi. Jakieś wskazówki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Ty chcesz odkrecic ja czy dokrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-Depta 0 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 27 minut temu, wesz82 napisał: Ty chcesz odkrecic ja czy dokrecic? "starą" odkręciłem płaską 19stką, a "nowej" nie mogę wkręcić, nie wiem czy szukać specjalistycznych kluczy, czy zagryźć zęby i próbować wkręcić palcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Zagryzaj zeby. Ja kiedys meczylem sie w ciul z nia bo bralem od nadkola nie z dolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-Depta 0 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 dzisiaj kupiłem klucz kopytkowy 19mm i poszło w 15 min. bez takiego klucza nawet nie ma się co zabierać za robotę, a tak idzie od spodu bez najmniejszego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się