tipmaniak 2 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Tak jak w temacie ale, może zacznę od początku Po zakupie samochodu ręczny trzymał tak jak należy 3-4 ząbki i bylo git. Ale przyszedł czas na wymianie tarcz więc zmieniłem caly komplet tyl i przód, tarcze+klocki. I po tej wymianie mam problemy z ręczny :/ po zaciagnieciu ręcznego na 5-6 ząbków nie ma go w ogóle. Jadąc np 5 km /h zaciagajac ręczny stanę dopiero 2m dalej. O stromych górach nie ma co mówić bo samochód po prostu zjedzie :/ Dzisiaj bylem zregenerować zaciski. Wymienili gumki plus tloczek i dalej to samo. Linka mechaniki mowia ze jest dobra, reczny tez niby dobrze chodzi. Wiec nie wiem co dalej ? Mechanicy mówią że winny będzie ten mechanizm co jest w tloczku ?:/ A dodam że w tylnim prawym zacisku klocek od zewnętrznej strony byl zjechany prawie do zera a klocek z tego samego zacisku od wewnętrznej strony byl jak nowy :/ z drugiej strony normalnie klocki wyglądały. Audi a4 b6 1.9 tdi 130km hamulce tyl seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 A prowadnice hamulca czyste i sprawdzone? Może to ich wina?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tipmaniak 2 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Sprawdzone, leciutko chodza bez oporu zadnego ;/ gumki tez całe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się