carles Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Cześć, uprzejmie proszę o analizę logów: Pacjent: VW Golf IV 1.9TDI 101km skrzynia manualna rok produkcji 2003 przebieg 220.000km kod silnika: AXR BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_225795.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_225796.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_225797.html STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_225791.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_225790.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_225789.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_225788.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_225787.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_225794.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_225793.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_225792.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_225786.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_225785.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_225784.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_225783.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_225782.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_225781.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_225780.html Ostatnio pokazał się błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - Edytowane 20 Lipca 2015 przez carles
Homiczek Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 z grubsza wszystko w normie. sterowanie turbo się przycina - jeździć dynamiczniej aby się tam ruszało, bo tak to sterowanie stoi i się zapieka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się