tokmanS4 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! Jakiś 3 miesiące temu stałem się posiadaczem audi s4 b6 z 2003r. jestem naprawdę mega zadowolony bo to auto z wielkimi jajami Ale już przyszedł czas kiedy podniecenie mi troche opadło i czas się zainteresować swoim kapryśnym BBK. Tradycyjne trykotanie przy rozruchu oczywiście jest, auto swoją moc raczej ma. Ciągnie od samego dołu rewelacyjnie, tylko jest jedno co nie daje mi spokoju, otóż zmieniałem świece i w prawej głowicy bardzo spoko bez zastrzeżeń natomiast w lewej masakr. Full nagaru olejowego i to samo wydechy zabrudzone jakąś czarną mazią która zostawia kropki czarne na zderzaku. Do tego esa kopci mi tylko z lewego wydechu. Dziwna akcja. Wszystko gra a niby nie gra Ale kocham to auto i je naprawię. Bardzo proszę o sugestie, pomysły, krytykę i rady. p.s. To mój pierwszy post także wszystko przyjmuję na klatę
niebieski708 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Najpewniej coś z uszczelniniem cylindrów... Pierścienie lub uszczelniacze zawodowe... Chyba że posypały się klapy kolektora dowodowego i wpadł kawałek do cylindra rysują gładź... U mnie by tak się stało gdybym z ciekawości nie otworzył kolektora...
tokmanS4 Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 Jeżeli chodzi o kolektor dolotowy to to sprawdzę bo zapewne będzie widać gołym okiem że coś nie gra... Zastanawiam mnie jednak ta diametralna różnica miedzy dwoma głowicami. Silnik jeżeli się zużywa to raczej równomiernie więc raczej obstawiam jakąś awarie lewej strony motoru. To moje pierwsze v8 w życiu i jestem nieco zielony.
Mortiis Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 tokmanS4 jak wspomniał Darek sprawdź klapy, co do spalania oleju może być tak że w tej głowicy ktoś coś majstrował chyba że znasz historię samochodu od początku, a trykotanie może być wynikiem uszkodzenia zaworków podtrzymujące ciśnienie oleju po wyłączeniu silnika jest temat ze zdjęciem gdzie się znajdują a jak będziesz miał zrzucony kolektor to sprawdź
tokmanS4 Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 Cześć wszystkim po przerwie Na tą chwilę moja eska pojechała do lekarza i niestety ale diagnoza jest bardzo nie fajna. Otóż coś porysowało mi gładź cylindra a właściwie wszystkich cylindrów. to naj poważniejsze, a oprócz tego do wymiany sparciałe gumki zaworowe itd wszystko co się wymienia przy okazji wyjęcia serca. Pytanie do Was. Mechanik zaproponował tulejowanie albo drugi motor tylko że obecnie nie ma nic logicznego na sprzedaż. Co o tym sądzicie? Cała impreza koło 10 tyś ;/.
niebieski708 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Tak jak mówiłem kawałki klapek kolektora wpady i porysowały gładź. Otworz kolektor i wymień klapki bo nastepny silnik będziesz miał do wymiany... Co do silnika ciężki temat. Ja uratowałem swój wymieniając klapy bo już popękały. Jak gdzieś był sam blok na sprzedaż... Poszukaj
tokmanS4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 te klapki w kolektorze są calutkie i całkiem dobrze to wygląda.. pewnie były uszkodzone i przed sprzedażą zmienione, szkoda tylko że dół silnika został w takim stanie. Panowie.. Proszę o jakieś wypowiedzi na temat tulejowania tego silnika..
niebieski708 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Ciężki temat... Mało kto to robił. Zapytaj na forum audi rs/s. Tam szybciej coś podpowiedzą. Tak do tematu żeby nie zakładać nowego... Ostatnio czyściłem zaworek odmy i węże (wymieniłem cześć). Ku mojemu zaskoczeniu auto pali teraz 200ml na 1000km... Wcześniej roznie to było...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się